Inlägg från: tinna |Visa alla inlägg
  • tinna

Let`s dance 2008

Min man och jag kollar ihop på både let's dance och melodifestivalen Fast de fredagar han är hemma kollar vi på  På spåret första timman (tyvärr). Fast jag gillar det också och det är abra två avsnitt kvar så det är rätt ok ändå

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • tinna
    wihoo skrev 2008-02-13 09:44:50 följande:
    nää, let´s dance är ingen höjdare. annat vare med floorfiller, med lite action! :)
    Det är verkligen ett program jag saknar också!
    I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • tinna

Hoppas jag hinner hem till åtta, min brorsa ringde igår och sa att vi skulle åka iväg vid 16.30 och jag vet inte på vad. Men jag vill ju inte missa let's dance ju!!! Filmtema är ju roligt som attan ju!

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone /ur Mikas Any other world
  • tinna

Själv tittar jag på Lets dance och kollar på så ska det låta på svtplay efteråt. Orkar inte hålla på och spela in, nästan alla program går ju att se när man vill på nätet

• tinna

mina chips står kvar i köket för jag har fått oväntat och lite besvärligt besök i soffan av min treåring...

• tinna

Tony och Annika var ju jättebra tycker jag

• tinna
    Moll skrev 2008-02-29 20:36:23 följande:
    Tänkte tanken, OJ, vad malig han är! Sen såg jag stirrblicken...
    Samma här!
  • tinna

SNyggt Tina!! Trots fallet på slutet...

• tinna

Oh neeeeej... vill inte att nån av dom här ska åka ut ju!

• tinna

Neeej!

• tinna
    HimmelochHelvete skrev 2008-03-01 08:26:36 följande:
    hoppas at ni som klagar har röstat ocksåjag röstar och så länge jag gör det kan jag inte klaga....då har jag gjort mitt för att få behålla den jag vill iafBeverlyja jag kan förstå din frustration, har också blivit galen flera ggr då man ser vilka som har potential på riktigt. men som du säger det är ett underhållningsprogram så man får ta det för va det är
    Men då måste jag ju få klaga iaf för jag röstade minst 10 gånger på linda igår. Tycker dom är så himla duktiga!
Svar på tråden Let`s dance 2008