Inlägg från: elegi |Visa alla inlägg
  • elegi

Let`s dance 2008

Måste oxå skriva lite om det här med hållningen:
    Tycker inte heller att man kanske kan tycka att det är det största problemet med vare sig Jessica eller Agneta, kan ju faktiskt finnas orsaker till att hållningen inte är perfekt, emn den kanske är så bra som är möjligt för dom, för min del får dom ha hur dålig hållning dom vill, men jag tycket att stylisterna (för det måste dom väl ändå ha?) borde kunna lyfta fram kläder där hållningen inte är lika tydlig. Där kan jag däremot klaga, vissa kläder som Agneta hade såg rent ut sagt förskräckliga ut på henne och då mena r jag med  framförallt hållningen borde dom inte vilja att det ska se fint ut och då välja kläder som inte framhåller den sämre hållningen. Sen tycker jag oxå (nu när jag ändå är igång och tycker så himla mycket ) attJessica faktiskt skulle kunna tänka sig för vad och framförallt hur hon säger saker, on har i programmets hittills 5 program slängt ur sig både det ena och det andra konstiga och mindre snälla/trevliga sakerna. Men hey jag är inte heller perfekt men å andra sidan syns jag inte i tv varje fredag kväll på bästa sändningstid heller.

Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-12 18:22:25 följande:
    Jag gillar Agneta
    Jag med
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-14 20:29:19 följande:
    Jag kollar bara de första avsnitten då alla gör bort sig För att återgå lite till ämnet. Vem åker imorgon HOPPAS vi??
    Du vet redan vem jag hoppas ska åka imorgon, jag ger mig inte förrän de är borta
  • elegi

Jihaaa äntligen, jag hade rätt

• elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-16 10:02:21 följande:
    Såg rubriken på aftonbladet att Rickard och Cissi var besvikna på deras låt. Hmmm jag tror allvarligt de hade åkt ut till någon annan låt oxå.
    Men stackars henne då, det är en tävling :-O

Dom var ju faktiskt näst sist kvar förra gången, så jag tycker nog ändå att dom borde varit lite förberedda på att det kunde vara deras tur. Bara föra tt Cissi vann förra året med Martin är ju inte det samam sak som att hon skulle vinna i år oxå, tror hon hade lite höga tankar om sig själv. Tycker att alla som är kvar nu är duktiga och de som kanske är mindre duktiga har utvecklats massor sen starten.
    När det gäller låt så är det väl alltid fel låt, det är väl det som är grejen med tävlingen att dom inte får bestämma låt själv men det kan ju inte passa alla varje gång, det i sig är ju oxå en utmaning.
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-16 12:16:50 följande:
    Jag har väll bott utanför Sverige för länge
    Fast ajg måste koncentrera mig ordentligt när jag lyssnar på honom, kanske inte så mycket hans fel men dialekten är svår att tyda tycker iaf jag
  • elegi
    ludenben skrev 2008-02-16 13:05:25 följande:
    var det Richard Herrey som åkte ut??
    Jajemen
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-22 20:15:09 följande:
    Din Danny??? Hmmmm nej honom har jag inte sett. Däremot MIN
    Jag är oxå här kan tänka mig att dottern gärna skulle vara med på den fighten.
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-22 20:20:49 följande:
    Fasiken. Slåss med barn har aldrig varit min starka sida
    Ger du upp honom utan fight alltså????
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-22 20:39:46 följande:
    Nej han e kär i mig inte i henne
    you wish............. men riktigt fina och duktiga var dom idag
Svar på tråden Let`s dance 2008