Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let`s dance 2008

Kall öl skrev 2008-02-09 14:50:52 följande:
    JA! Eller vi kan ju ringa o protestera först för ingen orkar ju med henne!!!! Eller finns det inte en sida på nätet där folk kan skriva under olika saker?? så skickar man in de t tv4 sen!
    Ja vi startar en namninsamling
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    rshanna skrev 2008-02-09 14:51:05 följande:
    Haha!! Nu var du allt rolig!! Okej ska väl säga en sak som är bra om han. Han har ju faktiskt blivit bättre. Men vill nog inte att han vinner allt.Min favvo är Tina. Hon dansar bra och är ju bara så glad jämt. Sen har jag gillat Tony Richardsson med men har tyckt att han sett så rolig ut de senaste gångerna han dansat. Men jag är ju ingen expert så jag ska ju inte yttra mig om de. Däremot är ju Tony Irwing en riktig mumsbit!!
    Men Danny kan få vara kvar ett tag till iallfall. SNÄLLA
  • Kaxmaja
    Niinaaa skrev 2008-02-09 14:54:13 följande:
    Men vad för slags kändis är egentligen Mi Ridell!? Vad gör hon? Vad har hon vart med?! Jag gillar iag Karl-Petter mest. Kanske inte så bra att dansa men rolig & supergullig
    Hon e väll teater och typ revy tjej
  • Kaxmaja
    rshanna skrev 2008-02-09 15:04:37 följande:
    Men vad tycker ni om Tony Richardsson då??Och om han knip tanten?? Susan eller vad hon nu hette?? Hon är ju iofs inte kvar men alltid kul att höra vad andra tyckte??Och Ulf Larsson?? Tyckte han såg ut som en ledsen hund jämt och vilken hållning!!
    Tony gillar jag skarpt han e råsexig ju

Susann tyckte jag hade lite skräckfilm över sig alltid de där leendet*ryser*

Uffe e läskig han oxå.
  • Kaxmaja
    Mamasnest skrev 2008-02-09 19:40:25 följande:
    Jag tror att jag har drabbats av stjärnmagsjukan. Ensam med alla tre barnen och illamående till tusen. Jag vägrade kräkas innan barnen låg i sina sängar och det lyckades jag med. *stolt*Nu ska jag gå och sova framför Melodifestivalen, ni uppdaterar väl mig i morgon vad jag missade?
    Oj oj oj de var inte illa. Du e en stjärna
  • Kaxmaja
    giftgrodan skrev 2008-02-10 12:11:36 följande:
    ser reprisen nu eftersom jag missade i fredags. Jessica är ju verkligen KATASTROF som programledare! Säger konstiga saker och verkar konstigt oengagerad..
    Ja jag blir mer och mer förvånad för varje vecka. Hon e verkligen KATASTROF
  • Kaxmaja
    emzemz skrev 2008-02-10 23:19:04 följande:
    Ta tillbaka Agneta Sjödin!!
    Hallelulja
  • Kaxmaja

Hållningen struntar jag i. Men jag tycker hon säger helt skumma saker hela tiden. Hon fintar bort sig själv.

• Kaxmaja

Vilka danser e de på fredag???

• Kaxmaja
    Pyff skrev 2008-02-12 16:34:41 följande:
    Till alla som klagar på Jessica, ni måste väl hålla med om att ALLT är bättre än Agneta Sjödin!!! Fast det bästa hade ju varit Renée Nyberg! Tänk vad mysigt...........med det äkta (typ)paret David och Renée!
    Jag gillar Agneta
Svar på tråden Let`s dance 2008