Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let`s dance 2008

Mamasnest skrev 2008-02-12 22:09:46 följande:
    Tittar era sambos/män på Let's dance med er? Min tycker att det är aptrist men sitter ibland med av sympatiskäl. Fast då surfar han på sin laptop samtidigt så det är ju inte samma sak... Vore kul att se programet med någon som är intresserad någon gång.
    Vi sitter i varsitt soffhörn med varsin laptop. Jag hänger här och diskuteraar och sambon hänger på sina sidor. Han säger att han inte kollar men han brukar kommentera
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Humlansbebis skrev 2008-02-13 18:22:16 följande:
    Svar på #1620har nån mer än jag hört att det ska blir ett "So you think you can dance" i Sverige? Det var skoj att se på...
    Har inte de funnits????

Här i Norge har vi haft norsk version
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2008-02-14 19:48:37 följande:
    Förlåt... lite OT men...Jisses, har dom REDAN visat den norska versionen i Norge??? Hur är det möjligt?Min dotter jobbar som redigerare/loggare, och har jobbat på programmet de två sista veckorna i januari och dom 2 första veckorna i februari.... hon är precis hemkommen från Oslo där dom har 'headquarters' och jobbar ifrån.  (norska, danska, svenska versionerna från samma produktionsbolag) Hon ska tillbaka 2 dagar om en vecka för att göra efterarbetet, så HUR kan dom redan ha visats i Norge?  *fattar ingenting*
    Ja men alltså inte den nordiska versionen men f¨åor ca ett år sedan hade vi en norsk version.
    L jung skrev 2008-02-14 19:49:50 följande:
    haha... precis så är det här också!!!!Och förlåt, tror jag missförstod inlägget ovan... du skriver att ni har haft en norsk version tidigare i norsk tv, eller hur?Vi har bara haft amerikanska versionen här, och floorfiller.
    Ja precis
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2008-02-14 20:21:57 följande:
    L jung hajar nu!! hehe...Dottern tycker inte den nordiska versionen håller lika hög klass på dansarna som den amerikanska... ska bli spännande att se!
    Jag kollar bara de första avsnitten då alla gör bort sig

För att återgå lite till ämnet. Vem åker imorgon HOPPAS vi??
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-14 20:42:14 följande:
    Du vet redan vem jag hoppas ska åka imorgon, jag ger mig inte förrän de är borta
    Hi hi hi
  • Kaxmaja
    emzemz skrev 2008-02-15 16:00:29 följande:
    Hah! Idag har jag minsann varit "duktig" och redan handlat min choklad, utan stress så blir det ju rätt sort!
    Jag ska INTE ha godis ikväll. Utan kör på fruktsallad med vanlijsås
  • Kaxmaja
    Ramonas skrev 2008-02-15 16:11:46 följande:
    mm, vad gott det låter...
    De ska bli jäkligt gott. Har blivit galen i hemmagjord fruktsallad de sista veckorna. Och ikväll blir de lyxvariant med vaniljsås

Har mått så himla dåligt varje fredag när jag socker shockat mig och bebisen.
    Bidosas skrev 2008-02-15 16:13:32 följande:
    jag ska dippa mina grönsaker i tzatsikidipp!!
    Ja de e oxå gott. Hmmm de kanske blir de imorgon till melodifestivalen
  • Kaxmaja

snart e de dags.

• Kaxmaja
    WilliamSofia skrev 2008-02-15 19:46:17 följande:
    är ni flitiga röstare som ringer?
    Nix bor inte i sverige så jag får inte rösta
  • Kaxmaja

Så nu e datan uppställd i soffan framför tvn