Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let`s dance 2008

elegi skrev 2008-02-28 17:17:57 följande:
    Jo jag tänkte så först men då blir ajg ensam i källaren för sambon tänker sitta här uppe och kolla Så ska det låta, gissar att dottern läs sitta uppe oxå eftersom Danny är med på Lets dance är han ju bara med en kort stund jue....
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Squeezetoy skrev 2008-02-28 18:29:38 följande:
    Tur då att man har en digitalbox med inspelningsmöjligheter
    vi me
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-28 18:53:20 följande:
    inte jag
    men som sagt så går så ska de låta att se på internet
  • Kaxmaja

Åhhh ikväll tror jag att jag satsar på godis. Har inte ätit de på två veckor nu. Så de är dags. Någon som vet något godis som startar förlossning

• Kaxmaja

Hmmm ananas men de ska man väll hålla sig undan om man har høgt blodtryck??

Ja för min del kan Matte åka ikväll

• Kaxmaja
    Kall öl skrev 2008-02-29 15:33:37 följande:
    Mmm... Ananas! ... Den här tråden gör mig hungrig, massa babbel om godis OCH ananas! Jag frågade min mamma (som är bm& sjukskötare) och hon sa att det är ok att äta ananas fastän man har högt blodtryck... nu vet ni
    tack tack. Då blir de det ikväll.

Ja för att klara av att se lets dance och vra en bra jury måste man ladda med mat och snask
  • Kaxmaja
    Kall öl skrev 2008-02-29 15:38:27 följande:
    Iofs har lite ångest om jag skall se på Så ska de låta eller Let's dance idag bara... Hjälp mig?? (värsta pensionär krisen men vadå )
    Så ska de låta går att se på nätet eller spela in. De ska jag göra
  • Kaxmaja
    Kall öl skrev 2008-02-29 15:45:26 följande:
    Kan inte spela in för vi har en box där vi får alla svenska kanaler och jag måste ju se på en svensk kanal och kan inte banda från en annan och mina högtalare fungerar inte på datorn. Seriöst jag har jättesvårt att välja! Imorgon kan jag inte se på repris,skall på hockey. Ifall du nu undrade varför...
    Hmmmm ja då har du problem. Jag hade nog zappat fram och tillbaka då
  • Kaxmaja
    Kall öl skrev 2008-02-29 15:49:48 följande:
    Men vet du vad? Jag hade en pms-attack mot vår fjärrkontroll så man måste gå upp från soffan varje gång man skall byta kanal och trycka på boxen, det orkar jag ju inte.
    ähhh fy ja då har du problem. Åhhh jag älskar vår box med inspelningsförmåga

Jag ska iallafall se lets dance ikväll hoppas någon håller mig sällskap här.
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-02-29 15:54:07 följande:
    jag gör dig sällskap!
    Jippi Då e vi två iallafall

Ska försöka sitta fotbad med fotmassage samtidigt (har hørt att de kan starta förlossning )
Svar på tråden Let`s dance 2008