• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Pyff

Är det klockan åtta på fredag eller? Isåfal får jag problem Sambon vill se På spåret (vilket jag oxå gillar iofs), och han kommer INTE bli glad om jag ska kolla på Let´s dance istället................ Skit oxå!

Pyff på er!
  • Kaxmaja
    Pyff skrev 2008-01-07 16:07:19 följande:
    Är det klockan åtta på fredag eller? Isåfal får jag problem Sambon vill se På spåret (vilket jag oxå gillar iofs), och han kommer INTE bli glad om jag ska kolla på Let´s dance istället................ Skit oxå!
    Ja jag tror de e kl 20. De brukar ju vara då iallafall
  • Kaxmaja

Hmmm undra vad man ska satsa på för snacks på fredag.

• pelagonia
    Kaxmaja skrev 2008-01-09 21:09:55 följande:
    Hmmm undra vad man ska satsa på för snacks på fredag.
    Hmm..jag skall nog ladda upp med en stor påse chips och massa blandgodis..Skrattande
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • emzemz

Åh just ja!! Det är ju det som är farligt och lite av en nackdel att vara med i en sån här tråd.. Alla goda saker som man kan äta under tiden när man ser på programmet! Jag som ska sluta med sånt.. iofs, det är ganska smarrigt med smoothies också!

• Kaxmaja
    emzemz skrev 2008-01-09 22:33:18 följande:
    Åh just ja!! Det är ju det som är farligt och lite av en nackdel att vara med i en sån här tråd.. Alla goda saker som man kan äta under tiden när man ser på programmet! Jag som ska sluta med sånt.. iofs, det är ganska smarrigt med smoothies också!
     i förra årets tråd körde jag vv och satt och mumsade frukt varje fredag nåar alla åt godsaker
  • pelagonia
    emzemz skrev 2008-01-09 22:33:18 följande:
    smoothies låter gott..hur gör man ?
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • emzemz

Smoothies är så enkelt att göra, har du en mixer? Öppna locket, häll i lite vaniljyoghurt (eller vanlig om man vill vara "nyttig"), tillsätt bär, lite banan. På med locket och mixa tills det är lagom flytande. Enjoy!

• Kaxmaja

Nu börjar de dra ihop sig Snart e de dags.

Svar på tråden Let`s dance 2008