Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let`s dance 2008

Bevabus skrev 2008-03-14 21:12:46 följande:
    Aa han nämnde nåt om det till mig...Han tyckte det var lite väl långt att åka men du kanske vill komma på bröllopet ändå? eller det kanske blir lite obekväm stämning då? hm..
    Jag ska till sthlm på torsdag så jag tar med mig honom tillbaka på måndag då vi åker hit igen.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:15:36 följande:
    Nej nej lilla gumman, nu har du missuppfattat allt. Jag och Danny reser tillsammans med Malin till Spanien på Söndag. Ska testa rytmerna lite på salsa-klubbarna där Fasen bara att han måste släpa med sig den där Malin överallt bara för att dom måste öva...Fast hon vill ju visserligen hellre vara hemma med snygg-Erik
    ha ha ha
  • Kaxmaja
    Pyff skrev 2008-03-14 21:18:55 följande:
    Nu kommer jag skrika för jag är förbannad: HUR ÄNDA IN I HÄLLEFLUNDRA KUNDE TONY FÅ MER POÄNG ÄN DANNY I SALSAN!!!???? Tony såg ju helt onaturlig ut och tog 3 meter långa steg medans Danny såg ut som han inte gjort annat än dansat salsa hela sitt liv!! Skärpning Juryn!
    Juryn gillar ju inte DANNY
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:22:31 följande:
    Men om den där juryn var professionell så skulle dom inte gå efter vad dom tycker om honom personligt eller vad dom tyckt om honom förr. Dom ska ta poängen på DÄR och DÅ. Jag vet att dom här är väldigt duktiga domare på andra tävlingar (i allafall Tony) så det är väldigt synd hur dom behandlar Danny
    bara førsta veckan då de sa att de spelar ingen roll vilka poäng vi ger dig du kommer vara kvar ändå för alla tjejer røstar på dig.
  • Kaxmaja
    giftgrodan skrev 2008-03-14 21:24:13 följande:
    man färgas väl lätt åt båda hållen, jag menar, ni som gillar Danny kanske tycker att han är liiite bättre än vad han är också? Jag vet inget om dans, så jag har svårt att kommentera något alls
    Ja de e klart de e så. Jag kan INGENTING om dans men jag e jäkligt bra på att tycka ändå
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:26:02 följande:
    hahaha :P
    *Jag dansar aldrig nykter någonstans aldrig inte en chans att jag dansar nykter*
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:27:27 följande:
    Men shit då...Tony fick verkligen LETA efter fel hos Dannys vals så han påpekade att han lutade huvudet lite för mycket åt vänster...lågt. Han kunde inte bara säga massa positivt som han gjort till flera andra par under den här tiden?
    Ja de lät verkligen nørdigt
  • Kaxmaja

shit denna tråd går ut i veckan

• Kaxmaja
    ludenben skrev 2008-03-14 21:52:43 följande:
    kan nån länka tll en ny tråd??
    någon måste v¨ll starta en ny först
  • Kaxmaja
    Ramonas skrev 2008-03-14 21:54:12 följande:
    Aha, ska jag göra det?
    ja gør gärna de
  • Kaxmaja
    giftgrodan skrev 2008-03-14 21:57:16 följande:
    angelzezzan: länka till den nya i trådstarten kanske?
    I FIX
Svar på tråden Let`s dance 2008