Let`s dance 2008
Blev tvungen att kika in på tv4´s hemsida och kika på Malin och Danny, tyckte inte han såg oengagerad ut ![]()
Blev tvungen att kika in på tv4´s hemsida och kika på Malin och Danny, tyckte inte han såg oengagerad ut ![]()
Nähe jag orkar verkligen inte hålla mig vaken för att se hur det går, blir nog tvungen att se reprisen istället, tror att det där glaset med vitt jag tog till maten hamnade i tröttmössan för jag är hysteriskt sömnig, säger natti natti och läser ifatt imorgon
Jag ser inte nu men när jag tittade igår satt jag mest och irreterade mig på Maries medtävlande som bara apade sig framför kameran hela tiden, nähe nu ska vi dra till Coop och handla
Tyvärr jag måste fortsätta att svika er ikväll
Björn Gustavsson är ju med i Robins ikväll, han går faktiskt före Let´s dance, han är ju bara så j***a skön. Får nu se reprisen på Let´s dance istället på söndag ![]()
Jag tittade på reprisen idag eftersom jag har övergett Let´s dance på fredagar för att istället titta på Så ska det låta, sen i fredagas var det ju även Robins med Björn Gustavsson så då missade jag ju hela LD förutom vem som åkte ut, det jag vill komma till är trots att det är flera timmar sedan jag såg programmet så sitter jag fortfarande och småler åt Maria Örmans kommentar till K-P - Jag tyckte mest du såg ut som en trafikpolis på rymdprommenad
Trodde jag skulle kissa på mig av skratt
nu är det verkligen K-P´s tur att åka ut