Inlägg från: elegi |Visa alla inlägg
  • elegi

Let`s dance 2008

Blev tvungen att kika in på tv4´s hemsida och kika på Malin och Danny, tyckte inte han såg  oengagerad ut

Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • elegi
    Moll skrev 2008-02-29 21:48:47 följande:
    jag vill inte att danny åker!!
    Inte jag heller Gråter
  • elegi
    Hannapanna72 skrev 2008-02-29 21:57:50 följande:
    Precis Kall öl- Danny har sin fans (tonårstjtjer?), liksom K-P (svenska folket överlag?) och ev Matte (tjejer 30+ som jag?). Tony däremot e varken folklig eller snygg... Enligt mig då.
    Håller inte med dig
  • elegi

Nähe jag orkar verkligen inte hålla mig vaken för att se hur det går, blir nog tvungen att se reprisen istället, tror att det där glaset med vitt jag tog till maten hamnade i tröttmössan för jag är hysteriskt sömnig, säger natti natti och läser ifatt imorgon

• elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-29 22:06:15 följande:
    natti natti.Jag drar direkt efter att resultatet givits. Inatt börjar ju operation släpp grodan fri
    Lycka till
  • elegi
    Hannapanna72 skrev 2008-02-29 23:07:02 följande:
    Men är han verkligen så dålig då?
    Det är Danny du menar eller hur??
    Jag tiitade igenom på tv4´s hemsida och tyckte inte att Danny var så dålig inte så att han förtjänade att åka ut, men å andra sidan är väl jag som de flesta som röstar (gör det inte själv) kan inte ett smack om dans egentligen, skulle en bunt folk som kan massor om dans rösta skulle naturligtvis utgången se annorlunda ut.
  • elegi
    Kall öl skrev 2008-03-01 17:16:58 följande:
    Ser ni på så ska de låta nu allihopa ? Marie sjöng faaaalskt! *chockad*
    Idag oxå
  • elegi

Jag ser inte nu men när jag tittade igår satt jag mest och irreterade mig på Maries medtävlande som bara apade sig framför kameran hela tiden, nähe nu ska vi dra till Coop och handla

• elegi
    Kaxmaja skrev 2008-03-06 13:22:23 följande:
    GLÖM DET
    Har ni nåt namn klart än? Eller har ni några förslag åt vilket håll det lutar i namnvärlden? Du behöver inte skriva ut namnet (om ni har bestämt) om du inte vill förståss det kan bli en överraskning för oss vad lilla grodan ska heta, för det kan den ju iaf inte heta hela livet.
  • elegi
    Bevabus skrev 2008-03-06 14:06:53 följande:
    Ska hon få en groda!??:-Ohaha skoja :P
    Japp, det är ingen hemlighet att det bor en liten groda där inne
  • elegi
    HimmelochHelvete skrev 2008-03-07 18:29:26 följande:
    jag gillar Danny som person men tycker inte han har gjort bra från sig det sista på dansen!KP har ryckt upp sig och så bara älskar jag den karl hahaha gööööööööööööööörgo jö=)han får fasen inte åka, telefonen ska brinna här ikväll s mkt ska jag rösta kvar han, får hoppas det hjälper
    Jag tycker precis tvärtom mot dig men du kan vara lugn för jag ringer inte och röstar
  • elegi
    HimmelochHelvete skrev 2008-03-07 18:47:49 följande:
    haha okej,.,,,då klagar ni inte om danny åker ut heller hoppas jag eftersom ni inte hjälper han fast hade jag fått välja så hade jag haft kvar dem alla nu, de är bra och speciella på sitt eget lilla vis allihop., sorgligt vem som än åker ju
    Nej precis, jag kommer att tycka att det är tråkigt om Danny åker ut men kan inte klaga och tycka att det är fel, liksom inte min rättighet som ickeröstare , fö kommer jag att titta på Så ska det låta först sen ser jag lite på svt hemsida om hur dom dansat (missar ju tyvärr juryns kommentarer) sen ser jag sista 30 minuterna och självklart sista delen men istället får jag titta på reprisen på söndag om ajg vill höra kommentarerna.
  • elegi
    giftgrodan skrev 2008-03-07 20:01:57 följande:
    de jag vill ha kvar är Tony och Tina, annars kvittar det ganska mcyket.
    Håller med, fast jag tycker att Danny och Matte kan få vara kvar en liten stund till Oskyldig
  • elegi

Tyvärr jag måste fortsätta att svika er ikväll Björn Gustavsson är ju med i Robins ikväll, han går faktiskt före Let´s dance, han är ju bara så j***a skön. Får nu se reprisen på Let´s dance istället på söndag

• elegi
    Bevabus skrev 2008-03-07 21:08:01 följande:
    Fans skit!! ursäkta svordomarna men vad håller på med!?Jag skulle ju banda Världarnas krig och kolla på Robins!!Och sedan se resten av lets dance på reprisen på söndag!6 minuter över 21 så inser jag ju att jag missat börjar på båda två...grrr
    Men det är lugnt du har inte missat Björn Gustavsson än iaf så slå över till 1:an NUUU
  • elegi
    Freida skrev 2008-03-08 10:18:24 följande:
    KP ska UT nästa vecka... bara så ni vet;)
    Jag håller med
  • elegi

Jag tittade på reprisen idag eftersom jag har övergett Let´s dance på fredagar för att istället titta på Så ska det låta, sen i fredagas var det ju även Robins med Björn Gustavsson så då missade jag ju hela LD förutom vem som åkte ut, det jag vill komma till är trots att det är flera timmar sedan jag såg programmet så sitter jag fortfarande och småler åt Maria Örmans kommentar till K-P - Jag tyckte mest du såg ut som en trafikpolis på rymdprommenad Trodde jag skulle kissa på mig av skratt nu är det verkligen K-P´s tur att åka ut

• elegi
    Bevabus skrev 2008-03-14 21:07:30 följande:
    No mercy *fniss*Faktum är att Danny och Jag just snackade över telefon!Han sa "Hej det här är Danny! Tack för din UNDERBARA röst. Puss o kram"..som sagt, vi planerar bröllopet redan..
    Är rädd för att förstöra för dig men tror inte du är den ende han sagt så till
Svar på tråden Let`s dance 2008