Inlägg från: sjuttiosexan |Visa alla inlägg
  • sjuttiosexan

Let`s dance 2008

Kaxmaja skrev 2008-02-01 13:25:04 följande:
    Jo de går att kolla via datan men då f¨år man bara se danserna inga poäng eller kommentarer eller någonting Har försökt finna fram vilka som har svenska 4an och e hemma ikväll av våra kompisar men de verkar se mörkt ut
    Typiskt! Det är synd att man bara får se danserna på webben tycker jag! Hade varit roligt om iallafall domarnas kommentarer hade kommit med...
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-02-01 13:30:14 följande:
    Jag vet inte. Men i värsta fall får jag väll hänga har så f¨r ni kommentera kommentarerna åt mig så får jag kolla danserna på nätet
    Det är vid såna här tillfällen jag önskar man kunde klippa ur tankar och kopiera ner till text

Tv4 borde verkligen ta efter svt vad det gäller att lägga upp sina program på nätet!
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-02-01 17:35:17 följande:
    Japp de borde dem verkligen. Har fortfarande inte funnit några som har svenska 4an och som ska vara hemma ikvåall så de blir att missa lets dance idag
    Men kolla danserna på nätet och sedan refererar vi det runt omkring här!
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-02-01 17:38:39 följande:
    Ja förmodligen blir de så. om vi inte får för oss att gå på bio eller något sådant nu när jag för en gångsskull e "ledig" en fredagkväll
    Jo passa på att göra det nu innan Grodan kommer! Danserna finns ju kvar på nätet om ni inte skulle hitta någon med tv4 innan söndag
  • sjuttiosexan
    Erika skrev 2008-02-01 19:35:00 följande:
    nu är det en knapp halvtimma kvar, jehoooo.Vilka är förhandsfavoriter ikväll??Hos mig är det som vanligt daniel o linda och tony o annika
    En kvart nu!

Jag har samma favoriter! Men sedan gillar jag KP och Jeanette och Rickard Herrey. OBS! Inte Cecilia!
  • sjuttiosexan

Snyggt dansat av Tina tycker jag!

• sjuttiosexan
    Bidosas skrev 2008-02-01 20:11:17 följande:
    Tobbes ven i pannan ser dock GALEN ut...
    Ja visst gör den! HAHA! <--Tina
  • sjuttiosexan
    zezziz skrev 2008-02-01 20:10:32 följande:
    Absolut, det sista lyftet såg dock inte så säkert ut...
    Näe, men när hon tappade balansen såg det ändå lite planerat ut så hon har nog trillat några gånger under veckan
Svar på tråden Let`s dance 2008