Inlägg från: emzemz |Visa alla inlägg
  • emzemz

Let`s dance 2008

Gillar inte Matte..

• emzemz

Danny är den största anledningen till att jag kollar på Let's dance ju! David Helenius är en rolig bonus Var bättre förut med Agneta (men det ämnet är uttjatat nu ) så jag lämnar dansen till förmån för Så ska det låta

• emzemz

.. ville att Daniel och Annika skulle få vara kvar.. funkar det inte så?

• emzemz

Kall öl skrev 2008-03-01 17:19:12 följande:

Nej men jag har vetat det,men det är RIKTIGT falskt. JAG kunde ju sitta där o sjunga!
    Haha! Det kanske var därför jag drömde att JAG skulle hålla på och sjunga inför en massa folk på en invigning eller vad det nu var?
  • emzemz

Oh! Spännande! Hehe.. Namnet på bebisen får bli från det par som vinner hela Let's dance, eller Tony om det blir en kille!

• emzemz

Haha! Var inte sån nu På förlossningen tittar barnet ut, skriker som det ska, blir tyst en stund och sen kommer: Men..

• emzemz

Det gör mig inget om Matte åker Synd bara att hans partner också ryker, hon är ganska fin att titta på!

• emzemz

Måste vara riktigt svårt att dansa paso, jobba mot sig själv och få det att gå ihop på ett bra sätt? Klurigt värre ju!

Beverly, hehe det kanske finns en plats i Dannys fanclub? "Dannys angels" *fniss*

• emzemz

Hihi Kanske skulle sitta med en egen flagga och vifta med varje gång man ser hans nuna i rutan?

Just ja, är heller inget större fan av Tony så jag gråter inte om han åker.. samma där att jag gillar Annika, hennes peppiga personlighet

Svar på tråden Let`s dance 2008