• camas

kan du tänka dig att tatuera in ditt/dina barns namn på din kropp?

som överskriften lyder... kan du det?

Jag är så sugen på att tatuera in min sons namn samt min kommande sons/dotters namn (får se i mars vad det blir)

men det är ett problem:  jag är livrädd... ler...

har ni bilder på era tatueringar (med barns namn) så får ni gärna visa dem... om ni vill.. 'ler'

Filip 4170g. 041227 och BF 080319
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden kan du tänka dig att tatuera in ditt/dina barns namn på din kropp?
  • Lussekatten87

absolut! nu är jag lite känslig för allt vad piercing och tatto heter,blir lätt inflammerat.men jag skulle gladeligen göra det om jag kunde!

~.:* Vecka 35 *:.~
  • Valkyriah

Ja,det är redan gjort
    På baksidan av vaden,den är dock inte färdig,ska få in hans stjärntecken och lite annat grejs

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • 85a

har en tatuering på armen där det står jennifer med fin skrivstil liten och nätt

• KristinaE

jag skulle kanske ha svarat annat men svarade ja då jag kan tänka mig att tatuera in namnen men jag har gjort fotsteg i stället. tror att jag har kort i galleriet. ska även göra en ny med min dotters fotsteg när jag får lite pengar över....

• Supertesco

Ja, jag har redan gjort det

• Amathea

Självklart!
    Har redan gjort det....
    en gammal ros behövde fixas till, så de gjordes samtidigt.
    Min gamla ros, iordninggjord och med barnens namn. Gjord hos Vilda på Vild@art.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Amathea

bilden funkade visst inte..... finns i mitt galleri iaf.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • ericas mamma

aa, har redan dotterns namn på underarmen, på andra armen kommer namnet på bebben i magen att stå

Erica 060202 BF 080625
Svar på tråden kan du tänka dig att tatuera in ditt/dina barns namn på din kropp?