Inlägg från: mjukisvicki |Visa alla inlägg
  • mjukisvicki

STORA tatueringstråden!

åhh har totalt missat denna tråd jag har en tid den 8januari!!! ÅHHH långtar så enormt. har redan en bild klar. ska ha den i nacken. börjar med den och sen ska den byggas ut. har en tattuering redan på skuldran som är totalt förstörd(en lärling som gjorde den för 5år sen) så han som gör min den 8 ska kolla på den gamla med och se om det går att fixa iordning den.

(bilder finns i mitt galleri. har två redan och så tredje på gång)

• mjukisvicki

suck kan inte lägga in bilden på bilden som jag ska ha som tatto, så får visa den sen när den är färdig. men kan förklara att den är rund och i cirkeln så är det en sol och en måne, skitsnygg är den. kommer bli stor som en snusdosa

• mjukisvicki
    LillaLulla skrev 2007-12-23 13:08:06 följande:
    mjukisvicki - snygg bil på din presentationsbild! Har du många tatueringar sen förut?
    jag har två sen tidigare. en blomma/tribal och min sons namn

ja visst är bilen snygg hahah en dag kommer den bli min

älskar bilar och tattos!! fast jobbar ju med bilar oxå så det är väl en bra kombination

börjar bli rätt vanligt med nacken nu verkar det som.
  • mjukisvicki
    Valkyriah skrev 2007-12-23 18:40:27 följande:
    Ingen som har en ryggtavla?Isåfall hur många sittningar ungefär tog det?Vad fick ni ge för hela verket?
    vill ha en ryggtavla men lär aldrig ha råd
  • mjukisvicki
    Singoalla74 skrev 2007-12-24 22:47:40 följande:
    Åhh hittade hit kul.. är ju totalt fast i gaddningsträsket.En ryggtavla av Peppe på Lefthand tattoo den bäste om ni frågar mig och många andra. Sen har jag på vardera överarm och på vardera vad också.. mer lär det bli. Klurar nu på en till vänster underarm. Men tyvärr har dom grym väntetid hos min tattuerare.
    åhh vad vacker din rygg var!!!!!! blev så avis
  • mjukisvicki
    olzzon skrev 2007-12-28 12:42:51 följande:
    Här är min tredje som gjordes igår.. en japans koi, ska byggas vidare sen med vatten och någon blomma..
    gud vad fin den blev tycker de fiskarna är vackra
  • mjukisvicki
    sstl skrev 2007-12-28 19:20:01 följande:
    Känner igen det där lite, jag blir alltid super hungrig eftråt men jätte pigg i några timmar. Sen sover jag gott den natten.Men fy fasiken vad jag längtar tills den dan jag sitter i heta stolen igen och blir gaddad .Men jag undrar hur smärtan kommer vara. Kommer ju ha fött 3 barn när jag väl tattuerar mig igen, undrar om det kommer kännas mindre. Tål väldigt mycke smärta i vanliga fall.Nån som har tattuerat sig innan ni fött och sen efteråt ni fött, har det kännts olika???
    jag gjorde en som ung. och sen efter jag fick lillen. och tyckte inte den som jag gjorde efteråt gjorde speciellt ont. men ska göra en i nacken nu den 8 så jag får nog tala om det då haha. för den jag gjorde efter lillen gjorde jag på höger överarm,
  • mjukisvicki
    sstl skrev 2007-12-28 19:35:36 följande:
    Ja du får meddela hur det gick, vad är det du ska göra i nacken??Tror man tål ännu mer när man fött barn, det gör ju sketa ont . Var inte så länge sedan jag födde sonen och snart är det dax igen, så jag har det färskt i minnet.
    jag försökte lägga in en bild på bilden jag ska tattuera in men det funka inte.
    det är iaf en cirkel med en sol och måne inuti. så svårt att förklara.
  • mjukisvicki
    olzzon skrev 2007-12-29 10:03:26 följande:
    mjukisvicki - gud vad fin den blev  tycker de fiskarna är vackra LillaLulla - snyggt!  Jackass no 1 - Snygg koi!!tack så mycket .. tycker priset är ännu bättre 0kr    
    någon du känner? imed att priset blev så bra? vill göra tattos för 0kr gud vad många jag skulle ha
  • mjukisvicki

Libellula den du har på höften var ju as snygg

Svar på tråden STORA tatueringstråden!