Inlägg från: Singoalla74 |Visa alla inlägg
  • Singoalla74

STORA tatueringstråden!

Jag har en ryggtavla tog ca 40 timmar vi pressade ganska hårt kommer inte ihåg hur många sittningar men satt som längst i 5-6 timmar och kortast i 4 timmar. Fick specialpris då jag har ganska många gaddningar.

Valkyriah skrev 2007-12-23 18:40:27 följande:
    Ingen som har en ryggtavla?Isåfall hur många sittningar ungefär tog det?Vad fick ni ge för hela verket?
  • Singoalla74

Åhh hittade hit kul.. är ju totalt fast i gaddningsträsket.
    En ryggtavla av Peppe på Lefthand tattoo den bäste om ni frågar mig och många andra. Sen har jag på vardera överarm och på vardera vad också.. mer lär det bli. Klurar nu på en till vänster underarm. Men tyvärr har dom grym väntetid hos min tattuerare.

• Singoalla74

Specialpris fick jag som sagt då jag gjort alla mina hos samma kille.

filippas skrev 2007-12-25 17:35:48 följande:
    Får man fråga hur mycket du fick betala ?
  • Singoalla74

Tackar är jättestolt

mjukisvicki skrev 2007-12-25 17:36:30 följande:
    åhh vad vacker din rygg var!!!!!! blev så avis
  • Singoalla74

ca 11 000-12 000kr kostade den.
    Har jämfört priserna i Linköping mot här i Piteå och kan säga att det är nästan halva priset här jämfört mot viking tattoo i linköping. Dessutom så har grabbarna här vunnit många priser.

Valkyriah skrev 2007-12-25 20:30:30 följande:
    Han som ska gör min rygg har kört 3 av mina,och nästan alla som sambon har,så jag kommer ju lite lindrigt undan jag också.Ändå kul att jämföra príser,hehe
  • Singoalla74

ca 40 timmar

meic skrev 2007-12-25 20:35:55 följande:
    Ja jisses det var VERKLIGEN ett bra pris! Hur många timmar?
  • Singoalla74

Japp är man i träsket så är man *s*. Jag vill bygga på min Vänstra vad med lite liljor. Har kommit på att jag inte vill ha små grejer så det är lika bra att köra på stort på en gång
    Vänster underarm blir nästa projekt efter det... måste bara hitta rätta motivet.

Libellula skrev 2007-12-26 10:59:21 följande:
    Här är ett tatueringsfreak till... Har lite bilder på några av mina tatueringar i galleriet men inte på alla. Har runt 25 st totalt tror jag och fler ska det bli!
  • Singoalla74

Jag skulle aldrig gadda makens namn på kroppen.. det säger vi båda två att nää. Har däremot sett dom som gjort det på handleden.
    Barnens namn däremot skulle jag kunna gadda in.

Pumanprinsen skrev 2007-12-27 16:48:32 följande:
    Hej!Undrar om ni har nåt bra tips om vart man som tjej ska gadda namn nånstans? Dvs min mans...Vi kommer att göra varandras namn, har pratat om handleden men är osäker på det för mig pga av jobb. Vill gärna ha förslag En annans sak med... Fick i julklapp av min man presentkort till att tatuera ögonbrynen vilket jag blev överlycklig av!!!Någon som har gjort det tidigare?
  • Singoalla74

Joo det finns ju men nej inte för vår del. Trots våra 17 år tillsammans så avstår vi det.
    Däremot ska jag försöka klura ut nåt ställe att gadda in barnens namn.
    Har sett en jättecool gadd med namn som går i en spiral.

Valkyriah skrev 2007-12-27 17:02:09 följande:
    Finns ju cover up om det skulle skita sig Vi ska tatuera in varandras namn längre fram,vet bara inte var än riktigt
Svar på tråden STORA tatueringstråden!