STORA tatueringstråden!
Lillstrumpa83 skrev 2008-01-30 19:37:24 följande:
Fasen också! Måste bara få skriva av mig lite ilska här!! Bokade tid idag hos min tatuerare för att göra färdigt en tatuering jag har på min vänstra skuldra (stjärnor). Är inte alls nöjd med den som den ser ut nu...Och gissa när jag fick tid. 9 maj!! Det är ju helt sjukt lång väntetid. Var ju beredd på att jag skulle få vänta ett tag men över 3 månader. *SUCK* Så segt!Funderar på att svika honom om jag kan få en tid tidigare hos någon annan. Är det lika långa väntetider där ni går också? Och vart bor ni?? *nyfiken*
Du kan få vänta bra mycket längre på vissa ställen. Mitt ex tatuerar sig hos en som har MINST 3-4 månaders väntetid. Bara att få tid för konsultation tar säkert flera månader. Visst ska han vara bra, men hur länge pallar man vänta liksom
Jag gick in hos min tatuerare den 1/1 och fick tid den 4e. Det var lite snabbare än jag hade tänkt mig, men jag är skitnöjd, så varför inte.
Idag gick jag dit igen med en bild jag vill ha och "min" tatuerare (det är tre på samma ställe) ska skissa lite på den och ringa mig i veckan, så ska jag dit och kolla och boka tid. Bör väl gå rätt snabbt, men förmodligen tar det ändå LITE längre tid denna gången eftersom jag har börjat jobba efter ledigheten och inte kan när som helst, utan på sånna tider som ALLA vill ha... Men det löser sig!