Inlägg från: Flutterby |Visa alla inlägg
  • Flutterby

STORA tatueringstråden!

Hej!
    Är ny här, men känner mig då och då ganska sugen på en tatuering. Kan ni rekommendera någon studio i Skåne? Vilken är bäst?

• Flutterby
    Flutterby skrev 2008-01-22 23:13:32 följande:
    Hej!Är ny här, men känner mig då och då ganska sugen på en tatuering. Kan ni rekommendera någon studio i Skåne? Vilken är bäst?
    Någon?
  • Flutterby

Ja, det har du kanske rätt i. Men det måste väl finnas någon som går att rekommendera? Som är större, eller mer välkänd(=bättre)än andra?

roha skrev 2008-01-23 16:00:47 följande:
    det e ju lite tycke  o smak o vad för motiv du ska ha.
  • Flutterby

Var finns de då?

roha skrev 2008-01-23 16:46:26 följande:
    du har ju alltid House of pain, tattoo world osv.de e lite större o (lite) dyrare
  • Flutterby

Ju mer jag tänker på detta, desto mer vill jag ha en! Har någon varit hos House of Pain i Hässleholm?

• Flutterby
    Flutterby skrev 2008-01-24 10:00:53 följande:
    Ju mer jag tänker på detta, desto mer vill jag ha en! Har någon varit hos House of Pain i Hässleholm?
    Eller hos "built to last" i Kristianstad?
  • Flutterby

Är lite sugen på att göra en Snobbentatuering, är det bara att ta med en utvald bild till tatueraren då, så gör h*n den exakt likadan som på bilden, eller finns det copyright regler mot det?

• Flutterby
    meic skrev 2008-02-08 15:33:46 följande:
    Det är bara att ta dit bilden...
    OK, tack!
    Är det stor risk att den inte blir exakt som på bilden, eller är det lätt för en tatuerare att klara?
  • Flutterby
    meic skrev 2008-02-08 15:42:40 följande:
    En Snobben? Inga problem... det är "värre" men andra motiv där man anväder sin konstnärliga talang, där har ju alla olika stil, men en snobben är ju en snobben
    Låter ju bra det!
  • Flutterby

Förresten: blir man utskrattad om man kommer in i en studio o bara vill ha en liten Snobbentatuering? Stora, hårda grabbar med heltäckande tatueringar liksom, så kommer "lilla" jag o vill ha en Snobben...

• Flutterby
    meic skrev 2008-02-08 15:47:20 följande:
     hahahaha! neeeej då, vet duhur mycket sånt jag gör varje vecka? jisses... du har INGET att oroa dig för, lovar....
    Vad skönt att höra!
  • Flutterby
    mjuik skrev 2008-02-08 15:49:46 följande:
    Flutterby: helt spontant måste jag säga att om jag gick till en tatuerade och de skrattade åt det jag ville tatuera så skulle jag gå någon annanstans.
    Det har du rätt i!
  • Flutterby

Lea the first skrev 2008-02-08 16:06:35 följande:

Jag har fått svar av Meic i min inbox - snäll som hon är så att ni inte tror att hon inte svara mig
    Jag vill också veta!
Svar på tråden STORA tatueringstråden!