• aihpoz

STORA tatueringstråden!

Hoppar in här jag me..har för nuvarande 2st tatueringar,en tredje blir till i februari=) Finns bilder i mitt galleri

• aihpoz
    filippas skrev 2007-12-23 17:25:13 följande:
    Hej hopp!!!Har oxå  tattooss och jag bara älskar det..Väldigt beroende framkallande ha ha haHar en stor tribe i ryggslutet...Ett hjärta i ljumsken (har alla tjejer i min familj)Och nu senast hade jag lite problem, jag ville ha en tatuering i nacken, och jag ville ha text, och jag velade men kom till slut fram till en supersnygg som jag är jätte nöjd med.Finns i mitt galleri
    Ser inte vad det står i din nacke..
  • aihpoz

Har någon nått bra tips på en snygg stil man kan använda när man ska tatuera ett namn,en skrivstil alltså Räcka ut tungan

• aihpoz

Kan tillägga att jag inte vill ha old english som alla verkar ha..

• aihpoz
    KaffeSandra skrev 2007-12-26 22:30:34 följande:
    Titta i mitt galleri så ser du vilken stil jag valde.
    Det var fint..men kändes dock lite "vanlig",jag ska ha över hela underarmen och ett namn på 6bokstäver..
  • aihpoz
    KaffeSandra skrev 2007-12-26 22:37:17 följande:
    Tack. Jaha, okej. Då funkar ju inte det kanske. Svårt det där med att välja stil tycker jag.
    Ja det är skit svårt..din stil skulle passa att ha i nacken,iaf för mig..eller foten..har kollat på en massa stilar men hittar ingen jag gillar..
  • aihpoz
    KaffeSandra skrev 2007-12-26 22:41:45 följande:
    Nej, det ska ju va en stil som man faller för direkt. Då vet man att det är rätt.
    Precis..speciellt tycker jag om den ska sitta så synligt som på underarmen..
  • aihpoz

Jag ska göra min sambos namn i nacken..dock inte så stort..ca 5cm bred/lång kommer den bli..Men jag gör det inte för att han just är min sambo..han råkade bara vara den person som fick mitt liv att vända..

• aihpoz
    Nelly78 skrev 2007-12-27 22:06:08 följande:
    Så fint. Jag är annars 'mot' att tatuera in partnerns namn men det lät så fint det du skrev. Jag har dotterns namn + lite text i nacken, ner på ryggen.Lycka till!
    Hehe..jaså lät det fint..det var kul att höra..jo jag är väl egentligen inte något stort fan av att tatuera in namn,utöver sitt eget eller ens barn..men som jag skrev tidigare,detta göra jag inte för att han är min sambo..jag kommer alltid minnas honom oavsett vad som händer mellan oss i framtiden,jag VILL minnas honom..just för vad som skedde i mitt liv när jag mötte honom..
  • aihpoz
    Pumanprinsen skrev 2007-12-28 09:13:51 följande:
    Valkyriah - Musen! ja! varför inte Naken var ett bra förslag med... Jag känner också ett speciellt band till min man som jag aldrig tidigare känt eller haft med någon annan.Så jag förstår helt vad du menar.
    Ja det är en härlig känsla det där..men just mellan oss är det en viss historia som gör att jag känner som jag gör..
Svar på tråden STORA tatueringstråden!