Inlägg från: morsa06 |Visa alla inlägg
  • morsa06

STORA tatueringstråden!

nån som vet vad det kostar att fylla i en gammal tatuering? på ett ungefär?

• morsa06
    Lea the first skrev 2008-02-20 12:32:31 följande:
    Svar på #1398Behöver du fylla i hela så får du ju räkna med att den kostar som om du gjorde den igen ... är det bara lite konturer eller liknande så kan du säkert få ett bättre pris.
    ojdå.. så dyrt? fan också.. hade kanske räknat med 500-600kr! Nåja, måste ändå göras för jag ska bygga ut eller kanske t.o.m täcka över min nuvarande tatuering med något, är så less!

En fråga till: Om man ber om det, kan en tatuerare hjälpa till att rita upp en ny tatuering och kanske ge förslag på vad man skulle kunna täcka över/bygga ut den med? Eller måste man fixa sånt själv?
  • morsa06
    Lilou skrev 2008-02-20 13:30:36 följande:
    morsa06: klart att tatueraren kan rita upp nagot at dig Jag har alltid tagit med mig skisser och/eller bilder anda, for att forklara exakt vad jag vill ha
    jo, jag hade också med mig en skiss på min tatuering, som han ritade om så den blev mer proportionerlig men nu ska jag ju bara bygga på den gamla och det finns inget att få tag i, färdigritat alltså. Men då kanske man får betala en slant för det..
  • morsa06

åh, tänk om man bara hade pengar.. då skulle jag blåsa iväg direkt till tatueraren! Man får ju en sån kick av att tatuera sig, vill ju bara ha mer och mer

Svar på tråden STORA tatueringstråden!