Inlägg från: Verkligen |Visa alla inlägg
  • Verkligen

STORA tatueringstråden!

hallooo..hakar på här..
    har 3 gaddningar just nu.. En gammal tribal jag ritat själv i svanken...En drake på benet och en tribal med massa färgglada stjärnor som täcker vänstra överarmen.. Är jävligt trött på tribaler...
    Ska i slutet av januari tatuera in en väldigt fin textrad från en av mina favoritlåtar med KENT på högra underarmen.. Sen funderar jag på nån pinupptjej på överarmen...Men iaf efter texten så ska min tatuerare göra min ryggrad för fri hand....ser inte fram den smärtan...=(

tatuerar mig på Bluebird i Västerås...

Kent 29/2 och Kent 21/3 2008!!!!
  • Verkligen
    sstl skrev 2007-12-29 16:49:31 följande:
    Verkligen: Är de duktiga där?? Har en kompis som bor i Västerås och vill gadda sig.Hur lång väntetid har de?
    de är asbra..=) Annars skulle jag inte gå dit...Jag har en kille som heter Gunnar som tatuerar..Men pinuppan ska Johanna få göra..hon är grym på det.. Billiga är dom..Hela min överarm gick på ca 3 000 kr, då satt jag nästan 5 timmar.
    Nu fick jag en månads väntetid..det är helt säsongsrelaterat, och ibland har man tur när dom har gästtatuerare..dom brukar vara bra dom med..
  • Verkligen
    nanaa skrev 2007-12-29 16:53:17 följande:
    och sen vet inte om ni snackat om de redan men vad tycker ni om krämen bephanten?? jag tycker den är den bästa men många säger fortfarande helosan..
    jag använder enbart bephanten..Aldrig helosan. Har gaddat mig 6 ggr och jag upplever att bephanten är bättre än helosan. Mina har läkt fortare.
  • Verkligen

Tatueringen jag ska göra härnäst med texten ur en låt kommer ta ganska så stor plats, men jag kan känna att det kanske är liiite trist med bara text..

Vad kan man mer göra? kan man göra nåt lite runtomkring??
    Vill lixom ha nåt ordentligt.. Vet att tatueraren jag ska till ville att man själv skulle veta ganska exakt, men jag vet inte..Är liksom inte kräsen av mig..Nån som har nåt tips?

• Verkligen
    LillaLulla skrev 2007-12-29 19:16:36 följande:
    Verkligen - vad är det förresten för text du ska göra?
    "Jag är livrädd för att leva och dödsrädd för att dö"

ska kolla den sidan.. Är inne mycket på stjärnor men varanda kotte har ju det..skulle vara om man gjorde lite snirkel runtomkring och stäjärnor..Måste gå till Gunnar och fråga...
  • Verkligen

Vad bra den där sidan var... Hoppas nån ska nappa och hjälpa mig med ett new school motiv..Vill ha hela högra armen...Men jag kan inte rita..Så jag får hoppas på hjälp...
    Sen var det bra att man kan hitta lite inspiration..=)

• Verkligen
    LillaLulla skrev 2007-12-29 19:43:18 följande:
    Haha, räkna inte med min hjälp! Jag klarade inte ens av att rita av min tatuering själv, så jag fick ta med koppen som motivet fanns på till tatueringsstudion...
    haha...=) Jag vill ju att min tatuerare ska göra helt för fri hand. Jag är liksom inte petig.. det är bara att kludda på..
    Brorsans polare Jörgen som är en grym tatuerare ska få göra lite fri hand längs sidan på mig..
    Ska iaf bege mig till Bluebird på tordag för att se om dom kan komma med lite tips..

Vill ju göra allt nu nu nu..
  • Verkligen
    Libellula skrev 2007-12-29 23:46:35 följande:
    Ingen noterade mitt lilla hjälp om motiv till rumpan men jag tror jag kommit på det själv ändå! *slappisar* ASGSkojar bara med er!
    Det missade jag...Ska du gadda rumpan?
    Min bror, som då har ett 30tal gaddningar har Seb Macahan på ena och JR Ewing på andra.. Asballa.. Han moonar gärna på fest..
  • Verkligen
    Libellula skrev 2007-12-30 01:17:45 följande:
    Hehe! Frän kille!!! jag har kommit på vad jag ska ha på rumpen min! Tro,hopp och kärlek fast ett brustet hjärta... Han som hade sönder det ska tatuera det... Han lär nog att förstå vad jag menar... hehe.
    Haha..Vilken pik..=)

Min bror har dom mest galna gaddningarna.. En text han har på ryggen är felstavad ( dom var fulla ) så därunder ska han nu tatuera in, Oj det blev lite fel för vi var fulla..
    Sen har han gaddat snorren.. Men han gör grejer som man bara garvar åt..Helskön..
  • Verkligen
    Libellula skrev 2007-12-30 01:25:53 följande:
    Han verkar vara en cool kille din bror!! är han i lämplig ålder samt singel?*asg*
    Han är 31 tror jag... Bra koll.. Och väldigt singel.. Jobbar som djuphavsdykare..=) Nåt mer du vill veta eller kan jag skicka över honom nu?
Svar på tråden STORA tatueringstråden!