Inlägg från: Shirley |Visa alla inlägg
  • Shirley

STORA tatueringstråden!

Är det nån här som har piercat sig ovanför näsan.. typ mellan ögonbrynen ni vet? (minns inte vad det kallas) Hur ont gjorde det på en skala? Är såå sugen på att skaffa mig en ;)

• Shirley

earl menade jag.. läste nu att den är svårläkt osv.

• Shirley

Är det nån här som har testat att ha emla salva innan piercing? Läste om några som brukade ha det och det skulle tydligen funka skitbra.. nån som testat?

• Shirley

ahh hehe oki jag sökte på internet och de sidor som kom upp var det samma, ingen hade lyckats bedöva då de skulle ta i bröstvårtan.  Är väl kanske känsligare på nåt sett.. men typ i läppen osv.. testade att ha salva på läppen och den domnade bort.. men insidan går nog inte att göra så mkt åt.. kanske inte e så bra med salva i mun :) Men jag kände inte ens när jag nöp mig HÅRT i läppen på utsidan ;)

Mr Tommy skrev 2008-02-27 22:46:52 följande:
    funkade inte speciellt bra på mej när jag skulle ta hål i bröstvårtan i allafall, sprillans kanyl dock men de funkade i allafall inte så vi fick avbryta det hela. så nu sitter jag här utan hål i bröstvårtan ..
  • Shirley

haha du skrämms ju. jag tyckte inte att min i mitten gjorde ont. men man kan ju testa för skojs skull.

Verkligen skrev 2008-02-27 22:54:31 följande:
    Haha..Blev du nervös efter att jag tyckte det gjorde ont? Vi kan ju testa iaf med den där salvan när vi piercar oss på måndag..:-PShirley skrev 2008-02-27 22:49:10 följande:ahh hehe oki jag sökte på internet och de sidor som kom upp var det samma, ingen hade lyckats bedöva då de skulle ta i bröstvårtan.  Är väl kanske känsligare på nåt sett.. men typ i läppen osv.. testade att ha salva på läppen och den domnade bort.. men insidan går nog inte att göra så mkt åt.. kanske inte e så bra med salva i mun :) Men jag kände inte ens när jag nöp mig HÅRT i läppen på utsidan ;)
  • Shirley

Fasst när jag tänker efter hade jag ju på sidan förut och den var inte heller farligt. Inte bedövningssprutorna hos tandläkarn heller haha

Verkligen skrev 2008-02-27 22:54:31 följande:
    Haha..Blev du nervös efter att jag tyckte det gjorde ont? Vi kan ju testa iaf med den där salvan när vi piercar oss på måndag..:-PShirley skrev 2008-02-27 22:49:10 följande:ahh hehe oki jag sökte på internet och de sidor som kom upp var det samma, ingen hade lyckats bedöva då de skulle ta i bröstvårtan.  Är väl kanske känsligare på nåt sett.. men typ i läppen osv.. testade att ha salva på läppen och den domnade bort.. men insidan går nog inte att göra så mkt åt.. kanske inte e så bra med salva i mun :) Men jag kände inte ens när jag nöp mig HÅRT i läppen på utsidan ;)
  • Shirley

Nån här som är bra på att rita? Som kanske vill hjälpa mig att skissa upp en tatuering???

Svar på tråden STORA tatueringstråden!