STORA tatueringstråden!
nån konstnärlig här som vill ge sig på utmaningen att fixa en cover till mina fula små vingar jag har mellan skuldrorna?
jag brukar kunna pilla ihop tatueringar åt andra till höger och vänster på datorn (rita för hand kan jag _inte_), men av nån anledning är det tvärkört för mig när det gäller en cover på dessa förb*nnade vingar.
Urk.
När jag gjorde dem (nyss fyllda 18) var jag toknöjd. Men mkt har förändrats sen dess, jag är tex inte lika självgod längre att jag anser att jag bör ha ett par vingar
Dessutom är inte vingarna i sig snygga heller. Ser ut som att nån fågel tappat sina så jag har lagt dem ovanpå, de ser liksom ut att vara bara ditlagda/målade, det finns ingen nice övergång i motivet så att det ser ut osm om det skulle kunna vara mina vingar heller.
Vette fasen vad jag tänkte då när jag gjorde den...
Dessutom är de små eftersom jag _absolut_ inte ville ha en stor tatuering.
Nu kan jag tänka mgi en hel jeffla ryggtavla, bara de där vingarna försvinner, hehe.
Nej, SÅ mkt stör jag mig inte på dem egentligen, jag ser dem ju aldrig med tanke på var de sitter, men iaf, jag vill inte ha dem längre. Bort ska dem, på ett eller annat sätt.
Mina övriga tatueringar är en symbol på vänster handled, ovansida, som jag ritat sen 12-årsåldern då min mamma blev allvarligt sjuk. Den symboliserar min barndomsfamilj och att det alltid finns hopp i alla situationer.
Min andra är äldsta dotterns namn i ett annat alfabet på högerarmen, ca 5 cm nedanför armbågen. yngsta dotterns namn ska snart dit också.
Dessa är jag toknöjd med.
Jag är öppen för förslag, men jag vill _inte_ ha:
* andra typer av vingar eller vingbeklädda varelser
* tribaler (om de inte är lite mer "curly" och mjuka då... )
Om någon är intresserad *hoppas hoppas* så lägger jag ut en bild i mitt galleri...
I övrigt: jäkla kul tråd!
/pladdertätte over and out