Inlägg från: Bumbi6666 |Visa alla inlägg
  • Bumbi6666

STORA tatueringstråden!

Är det någon som skulle vilja hjälpa mig med förslag på en tatuering?

Lite bakgrund till tatueringen: Min son föddes med ett hjärtfel därav vill jag att ett hjärta ska finnas med, jag vill att hans namn ska finnas med. Jag vill att den ska enkel och stilren.

Vore jätte glad om någon ville komma med något förslag...

• Bumbi6666

Hej hej på er! Nu är det en månad kvar tills jag ska tatuera mig och jag har tre bilder i mitt galleri som jag tycker om men jag har så svårt att välja...
    Snälla gå in ocg titta och hjälp mig!!!!

• Bumbi6666

Jag ska väl även säga att mitt barn är ett hjärtebarn (om ni vill läs min press) Därav är hjärtana viktiga för mig!!!!

Bumbi6666 skrev 2008-02-12 20:17:47 följande:
    Hej hej på er! Nu är det en månad kvar tills jag ska tatuera mig och jag har tre bilder i mitt galleri som jag tycker om men jag har så svårt att välja... Snälla gå in ocg titta och hjälp mig!!!!
  • Bumbi6666

Åh, det är sååå svårt. Jag vet faktist inte men C bilden har jag från början tyckt om. Det var den första bilden jag gjorde... Det är jätte svårt men jag har ju en mån kvar att tänka på...

sophiie skrev 2008-02-13 15:46:46 följande:
    Bumbi6666: Tvåan är min favvo. Men det är inte jag som ska ha gadden, utan DU.. vilken är din favvo?
  • Bumbi6666

Du som har gjort "ett par" tatueringar, var på smärtskalan skulle du sätta en tatuering på skuldran???
    S N A F U skrev 2008-02-16 05:55:49 följande:

Jag gjorde en Harlekin på låret i augusti (finns i mitt galleri), och bland de 17 gaddningar jag gjort så ligger den väldigt långt ner på njutningsskalan. Det gorde satans ont, men den tog tre timmar att göra så det var bara att bita ihop. Dessutom har jag planer på att färglägga den så det är bara att "gilla läget".
  • Bumbi6666

Det gjorde absolut inget att du svarade.... Tack!

jezzzzzika skrev 2008-02-17 11:09:35 följande:
    Jag har 4 tatueringar och skuldran gör absolut minst ont!! Nu var du ju iofs inte mig du frågade men var tvungen att inflika mitt svar iaf!
  • Bumbi6666

Tjohoo!!!! Om 5 dagar är det min tur... Det ska bli jäkligt skoj... LÄNGTAR!!!

• Bumbi6666

Ni erfarna tatuerare... Hur länge måste/ska man låta plasten sitta efter en tatuering????

• Bumbi6666

ok, jag tatuerade mig vid 12 i dag, då bör jag alltså vänta...???
    its nice to be hated skrev 2008-03-14 15:37:49 följande:

Några timmar, helst" över natten!
  • Bumbi6666

Föresten, bara lite nyfiken men vad kan hända om man tar bort plasten tidigare??

• Bumbi6666
    Cgirrl skrev 2008-03-18 12:08:55 följande:
    Mirkamu:Tack snälla! Kollade på apotekets hemsida men hittade den inte, vet nån under vilken hylla den kan finnas på apoteket? Eller hur mycket den kostar?
    Jag tror att den kostar kring 80 kr.
    Men jag frågade min tatuerare innan och jag fick inte använda det. Dom var för osäkra på hur huden reagerade.... Men dom du ska till kanske har bättre erfarenheter av det. Men kolla upp det innan så det inte blit tokigt
    ♥♥♥♥ Elias är mitt allt ♥♥♥♥
Svar på tråden STORA tatueringstråden!