Inlägg från: tjohoo73 |Visa alla inlägg
  • tjohoo73

STORA tatueringstråden!

Svar på #1026
    Jag tatuerar mig på skinfantasi i Blåsut, tycker att de är kanon. Ska dit om en och en halv vecka för att göra min 6:e tatuering en stor fenixfågel på ryggen. Längtar såååå!!!
  • tjohoo73

Vist är det en kanon länk!?
    Jag har suttit hur många timmar som helst där, tur att jag ska tatuera mig nu på måndag för man blir ju lätt sugen av alla tatueringar.... hihi

• tjohoo73

Hihi, ja ibland undrar man hur folk tänker när de skaffar en gaddning....

• tjohoo73
    Svar på #1161
    Det ska väl inte va nån fara om inte tatueringen sitter så att den kommer att få färg på sig....
    loislejn skrev 2008-02-06 20:10:07 följande:
    :D äntligen hittade jag en tråd som passade mig perfekt.jag gjorde min första tatuering för en månad sen, är hur nöjd som helst..men undrar en sak nu.. har läst lite om hårfärgning och allgerier osv, undrar nu om hur pass tidigt efter tatuering mn kan färga håret osv?? är sugen på att färga håret nu nämligen. tatueringen har ju läkt och så.. och det har ju gått en månadm, menändå.. :P blir lite nojig..
  • tjohoo73

Igår gjorde jag äntligen min fenix på ryggen. Tog 3,5 timmar men jag är riktigt nöjd. Finns blid i mitt galleri om ni är nyfikna...

• tjohoo73
    Uncovered skrev 2008-02-18 20:39:47 följande:
    Hej!Jag har gått och funderat länge över en tatuering jag vill göra på foten, gärna vid ankeln och kanske upp en liten bit längs med vaden.Mitt problem är att jag inte alls vet hur jag vill ha mönstret, jag kan tänka mig något "växtligt" med blommor eller blad, eller..ja..jag vet inte.Så om ni ser någon bild med liknande placering, så säg gärna till! Har letat men inte hittat mycket alls.
    Jag har rekommenderat sidan förr men gör det igen www.checkoutmyink.com där kan du säkert hitta nåt.
    Lycka till
  • tjohoo73

Bebis igen: kolla på www.checkoutmyink.com kanske du kan hitta nått...

Jag har gjort alla mina förutom en på skinfantasy i blåsut och är mycket nöjd. min första gjorde jag på east street men jag tycker att de är ganska dyra.

Svar på tråden STORA tatueringstråden!