Inlägg från: Bebis igen |Visa alla inlägg
  • Bebis igen

STORA tatueringstråden!

Vilken kul tråd... själv har jag 5 tatueringar som bara blir fler....

Jag o maken har vart förlovade 2 år på alla hjärtans dag....då tänkte vi väl tatuera oss lite igen. Inget som kanske står för själva förlovningen (har redan hans namn intatuerat)....jag skulle vilja göra en typ lotusblomma. Gansks stor!! Hittar inga fina....eller jag tycker alla ser så likadana ut?! Nån som har sett fina såna nånstans??

Jag har haft ett skitår 2007 och vill ge mig själv en blomma som en symbol för NYA TAG och ett skönare liv fr o m nu!!

(¯`°?.¸ ♥ Utredningsstart 2008-01-16 ♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen
    jezzzzzika skrev 2008-03-18 08:32:39 följande:
    Jag hittade en sida med mindre fina tatueringar som var ganska underhållande faktist:horribletattoos.blogspot.com/search/label/Fro...
    Hahahaha, den var kul!!
  • Bebis igen

Kul tråd!!!

Hörrni, jag har en fråga...jag har nämligen själv börjat tatuera och har min make som försökskanin till en början.... Nu har jag gjort en ganska stor på honom..... den är väl ca 20 cm hög, motivet är ett spader med eldflammor i bakgrunden! Den är inte riktigt klar ännu....

Nu försöker jag frenetiskt hitta massa tatueringar på nätet..... vill ha bilder på olika spader och tärningar.... letat runt lite överallt med hittar väldigt få!

Nån som vet????

• Bebis igen
    tjohoo73 skrev 2008-03-18 09:52:16 följande:
    Bebis igen: kolla på www.checkoutmyink.com kanske du kan hitta nått...Jag har gjort alla mina förutom en på skinfantasy i blåsut och är mycket nöjd. min första gjorde jag på east street men jag tycker att de är ganska dyra.
    JÄTTEBRA SIDA!!! TACK!!!
    Cgirrl skrev 2008-03-18 10:33:29 följande:
    Jag ska tattuera mig om några veckor och jag hörde av nån förut att man kan köpa nån bedövningssalva (för vad vet jag inte?) på apoteket som ska hjälpa lite, vet någon vad den heter eller under vilken "kategori" den kan finnas? *vågar inte fråga i kassan nämnligen*
    Har hört att det kan framkalla allergisk reaktion av emla salva.....man ska undvika det säger min tatuerare som erfarit tråkigheter!
  • Bebis igen
    Cover-up på en gammal liten indianfjäder ;), sitter långt ner på ryggen

Det här är en cover-up! Iofs väldigt gammal..... min första tatuering jag gjorde var en liiiiten indianfjäder på ca 5 cm! När en tjej kom fram till mig på stranden o försökte ta bort "skräpet" så var jag tvungen att göra om den. Det blev en sol....

Mitt i den satt fjädern....
Svar på tråden STORA tatueringstråden!