Inlägg från: Mirkamu |Visa alla inlägg
  • Mirkamu

STORA tatueringstråden!

Lady: Ang. om en misslyckad tatuering så är min sista tyvärr en sådan
    Lämnade in en klar och tydlig bild på det jag ville ha, det enda som skulle ändras på var
    orden (istället för olika ord som var på bilden skulle mina barns namn stå där). Inget annat skulle ändras på.
    Han som tatuerade gjorde helt fel med många olika sakerSkrikandes Namnen var så fult skrivna så det knappt gick o se vad som stog där. De blåa detaljerna (har bild i galleriet) sitter inte alls som de skulle! De skulle inte sitta i en klunga och inte börja från stjärnans mitt! Usch, jag var såå besviken när jag tog en ordentlig titt på den senare hemmaGråter En vecka senare åkte jag till studion o pratade med ägaren. Han tittade på tatueringen och bokade in en ny tid, utan diskutioner. Han själv försökte fixa till tatueringen så gått det gick. Fick veta senare att den första snubben var en lärling!!! Det var aldrig snack om någon kompentation eller nåt annat.
    Synd för denna tatuering var väldigt viktig för mig
    Dit går jag aldrig mera i alla fall!

• Mirkamu
    mjuik skrev 2008-02-04 19:20:01 följande:
    Mirkamu: kan du inte lägga ut bilden som du lämnade in så jag får se hur du hade tänkt? Vad var det för tatuerare förresten? Den vill man ju gärna undvika.
    Har lagt in bilden i mitt galleri.... Gjorde den på Teds tattoo i Upplands Väsby.
  • Mirkamu
    svag skrev 2008-03-18 09:28:54 följande:
    Har också gjort en på Lilla Gatan! Tyckte iofs att han var lite slarvig han jag gick till, så måste fylla i en hel del. Men jag rekomenderar Teds tattoo som ligger i Upplands-Väsby. Dom är lite dyrare men riktigt riktigt bra!
    Ang. Teds tattoo så vill jag bara varna om en kille som är praktikant där!! Han är slarvig och gör absolut inga bra jobb!! Roger däremot är jätteduktig....
  • Mirkamu
    Cgirrl skrev 2008-03-18 10:33:29 följande:
    Jag ska tattuera mig om några veckor och jag hörde av nån förut att man kan köpa nån bedövningssalva (för vad vet jag inte?) på apoteket som ska hjälpa lite, vet någon vad den heter eller under vilken "kategori" den kan finnas? *vågar inte fråga i kassan nämnligen*
    Salvan heter " Emla-salva"
  • Mirkamu
    Lea the first skrev 2008-03-18 16:33:00 följande:
    Roger på Teds Tatto har gjort min ena tatuering - jag vart väldigt nöjd, men trodde inte han var kvar där ...!!!
    Han var där i augusti-07 i alla fall men nu vet jag inte.....?
Svar på tråden STORA tatueringstråden!