Inlägg från: plast killen |Visa alla inlägg
  • plast killen

Är ageplay okej?

hur "liten" vill du vara? de finns dom som vill bli "bestraffade" med både napp och blöja om dom varit "olydiga",detta e vanligare än man tror.. age play e helt okej för de handlar ju trotts allt om ett slags vuxet rollspel

• plast killen

varför bara ha de som fantasi? varför inte leva ut sina fantasier i verkligheten istället??!!

Anonym skrev 2007-12-19 11:04:08 följande:
    Ageplay är min favoritfantasi Ung naiv tjej blir förförd/manipulerad av äldre erfaren snuskgubbe...Skithärlig fantasi!Och fantasier är ju bara fantasier - inget fel i det!
  • plast killen

du behöver ju inte välja en "gammal" gubbe för de, ta en befintlig...

Anonym skrev 2007-12-19 13:50:19 följande:
    *skrattar*Vissa fantasier är ju lite svåra att leva ut - i min fantasi är det ju en ung, slank, orefaren tjej som är "huvudrollen".
    Inte ens min vilda fantasi kan få in min drygt 30-åriga mulliga kropp i den bilden.
    Sen är jag själv inte så intresserad av att faktiskt ha sex med nån gammal gubbe...Det är ju en sak i huvudet - där är det snuskigt, lite förbjudet och ack så härligt (blir lite pirrig bara jag tänker på det nu) Men i verklighet? Nej, varför förstöra en bra fantasi?Är supernöjd med det sexliv jag lever
Svar på tråden Är ageplay okej?