Inlägg från: MaximiliansMamma |Visa alla inlägg
  • MaximiliansMamma

här använder vi icas blöjor dom e skit bra och billiga

• MaximiliansMamma

hejsan tjejor!
    hoppas allt e bra med er alla :D här e det bra e halft barnledig mina päron kom och hämta max över helgen så det e skönt får man lite gjort här hemma innan jul :D var och vägde ewelin här dagen 5 kilo och 61 cm lång nu börjar det går bättre med maten för henne det är sååååå skönt nu vill hon äta nästan hela tiden. sen en månad sen fick hon sin nattrutin så hon sover från halv elva till nio på morgonen så man får ju inte klaga att man inte får sova ivarje fall hihi

snart ska jag ner och klippa mig så skönt :D

kram til alla och en riktigt god jul :D

• MaximiliansMamma

här e det iaf stor skillnad på barnen max vägde 7800 och var 68 cm vid 3½ ålder ewelin väger 5 kilo och e 61 cm vid 3 ½ mån ålder hihi stor skillnad

ewelin åt lite potatis på julafton hon älskade det hehe

• MaximiliansMamma

sofye: det gör inget om 3 mån sprutan e lite sen det sa min bvc tant iaf vi ska ta den den 8 jan eftersom ewelin har varit lite förkyld och så men det ska bli skönt och få det gjort :)

• MaximiliansMamma

jo et var det oxå  hihi så man får väl räkna så. nej jag ammar inget längre slutade för 2 mån hon ville inte, men försökte tils hon sa helt ifrån så jag kämpade iaf och det e jag stolt över hihi

• MaximiliansMamma

japp för 2 dagar sen så började hon äta som hon ska göra så jag håller tummarna att det håller i sig :)

Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)