• MAGU

Pluss i januari, bebisarna växer :)

Hallå allihopa!!! Springer in här och och önskar er god jul och gott nytt år! Har inget internet och det kommer nog att dröja innan det blir av då vi inte ens har en dator... Hoppas att allt grå bra för er! Mio växer som bara den och väger över sju kilo nu ocg är drygt 62cm lång! Vi firade julen i vårat nya hus och den blev perfekt så vi hopaas på att nyår blir detsamma! Ha det gott och kram på er!!! / Malin och Mio m. familj

• MAGU

God fortsättning på er alla!
    Nu har vi äntligen köpt en dator men har inte fått internet ännu, men den 14:e så hoppas jag att jag är välkommen tillbaka hit? Ha det sålänge!

• MAGU

Nu ÄNTLIGEN har vi internet igen så; I´m back!!!
    Nu måste jag bara ladda upp lite mer bilder, uppdatera presen och skaffa plus igen! See you!

• MAGU

Rullar allas bebisar runt?? Mio har inte gjort det ännu men det kommer säkert snart.

Mensen fick jag tillbaka i november sen tog det sju v innan den kom nästa gång och då höll den på i två veckor. Men på måndag ska jag sätta in spiral så då hoppas jag inte se den på flera år!

Ottisen: Usch vad hemskt! JAg skulle bliviut skräckslagen!!! Har tänkt mycket på det nu när jag kör sen vi flyttade ut på landet och har mycket rådjur och älg i skogarna...

• MAGU

Vill inte att detta ska uppfattas som neg men jag vill ändå ställa frågan varför det är så bråttom med smakisar? Jag menar rek är ju from 4 mån...

• MAGU

Skönt att det är fler som tycker som jag... Precis som vissa skriver så är det WHO som bestämt dessa rek. och jag tycker verkligen att det är förjä..igt att det finns bvc som inte följer dessa!! Vet att det nu är rek från 6mån men minst 4 mån, varför då börja tidigare? Jag ställer mig frågan då, om rek. varit 3mån, skulle man då börjat vid 2,5?!!!

• MAGU
    Gurra: Som många andra säger så är du absolut ingen dålig mamma och skulle du vara det är vi andra det också eftersom ingen kan undgå en olycka.

Jag känner just nu att vi abslolut INTE ska ha fler barn inom den närmsta tiden!!! Men så har vi ju fem barn här hemma varannan vecka också. Men veckorna vi bara har Lowe och Mio tycker jag är nog ändå så OM det blir en till så får det vänta minst fem år. Men när Lowe var 2 mån drygt så bestämde vi ju oss för att skaffa en till när han var runt halvåret så jag förstår hur ni andra känner. Men jag har satt in min spiral som ska få sitta där åren ut!
  • MAGU

Förresten så vände sig Mio igår på hans fyramånaders-dag!

• MAGU
    SandyL: Funderar gör vi, men vi vill inte ha nu! Men hade vi bara haft dom vi har tillsammans (Lowe och Mio) så hade det nog blivit en eller två till om ett par år!
  • MAGU
    SandyL:Vad söt hon är! Jag har inte satt Mio i nån matstol än, men de ser verkligen stora ut när man gör det!
Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)