Pluss i januari, bebisarna växer :)
bra Sofye
bra Sofye
måste man registrera om sig då lr????
på tal om vikt e jag med rätt nöjd
väger nu 72...vägde 68 vid inskrivningen...gick ju upp som mest 93!!!!!
e era bebbar mammiga?? lr va dom det vid 2 månaders ålder??? engla e väldigt mammig..bara jag typ som kan söva henne..skriker så när sambon har henne tyvärr e la för hon e så van vid mig nu när jag har henne hela dagarna..lr jag vet inte..
hej hej!!
måste bara få skryta lite...
inatt har varit den bästa natten! gav engla ersättning som sista mål i sin säng kl 22, sen har hon sovit i sin säng till 08!!!!!!!!! tog upp henne matade, nu sover hon än!!! fattar inte hur hon kan sova så mkt...men skönt att hon har sovit en hel natt! undra om det berodde på ersättningen..att hon kanske blev riktigt mätt...
jo okej..ska därför börja med att ge ersättning som sista mål nu! bra att hon vänjer sig vid det med ju...
Tids nog ska jag ju sluta..ska väl amma tills hon blir 4 månader iaf..det e hon ju om 1,5 månad!!! längtar faktiskt tills jag ska sluta...e så låst..iomed pumpningen av ena bröstet....
Jag använder lite olika med...
Huggies tycker jag e helt okej!!! Pampers sådär...så pappriga...måste dock använda upp för jag köpte ett stort paket för jag hade rabatt....
Sen ska jag använda libero, dom verkar/är helt klart bäst! Verkar så mjuka mot pampers...