Inlägg från: mamma 05 07 09 |Visa alla inlägg
  • mamma 05 07 09

Pluss i januari, bebisarna växer :)

Fortsättningstråd på "Vi som plussat i januari"-trådarna! Här fortsätter vi prata, fast med våra underbara efterlängtade på utsidan av magen istället!

Lägg gärna til ler på själva Bebislistan också : www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24558170.html

• Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)
  • mamma 05 07 09

Hoppas att alla hittar hit !

• mamma 05 07 09

oj såg nu att tråden (länken i ts) är stängd.. vilken dunder miss hehe.

• mamma 05 07 09

MaximiliansMamma: Vet du varför?

• mamma 05 07 09

ny bild på magen i starka tagen idag. har 2½ kg kvar att gå ner till min normalvikt som är 50kg. wiiie!

• mamma 05 07 09

Ottisen: Men visst är det väll det dom rekomenderar eftersom att det inte är bra för rygg och nacke åså?

• mamma 05 07 09

SandyL skönt med vikten. Vet inte båda barnen är mammiga i perioder men det går bra att vara hos andra också :) John va riktigt mammig när han va liten då jag och Jipe inte bodde ihop så det går jue inte riktigt att jämföra. Men om hon ligger ner och "leker" så kan han jue lägga sig brevid och leka och prata så dom får lite egen tid, kanske kan hjälpa.

• mamma 05 07 09

MaximiliansMamma: Ja jag såg det sen..men då behöver man inte skriva beta eftersom man automatiskt kommer in på den "här" sidan då... trodde det skulle byta namn te beta borde jue ha fattat att den bara skulle förnyas.

Apropå det ..va nyss inne på en tråd då stod det att endast män fick svara och det fanns liksom ingen svarsruta ..SHIT va irriterande.. inte för att jag ville svara direkt men ändå haha

• mamma 05 07 09

Gurra: Jag har ätit säkert 2burkar pepparkakor hehe *mums* snuttan har aldrig magknip förutom nu när vi varit magsjuka och jag äter allt som jag brukar så det är skönt.

Hur känns det nu när julen börjar närma sig?

Här är det mys och massa att göra .. både pos och neg såklart, ska bli så skönt när det är över!

• mamma 05 07 09

Sandy ja ni bor väll en bit ifrån ? Förstår att dom saknar henne, inte dåligt med avlastning du kommer få då när ni åker dit (om du nu vill ha det) :)

Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)