Ja okej, då förstår han ju lite mer.
John är på ALLT! Sätter alltid på tvn och ammar jag kan jag inte mer än säga åt honom men han lyssnar ändå inte. Står i sin fotölj och tittar ut.. det är okej men så börjar han plocka bort blomblad från blommorna, tar upp jord och sprider ut i fotöljen och på golvet. likaså vid deras leksaksback i vdr... full med jord på sigrids nallar och allt annat..grejer hon ska ha i munnen. springer och öppnar kylen, frysen och skafferiet och tar ut saker och äter på allt möjligt. har ut dvdfilmer och lägger skivorna på golvet och bryter sönder det som håller fast skivan i fodralen. hämtar bestick, saxar, kastruller ja allt man kan tänka sig. tar bort allt papper från toarullen och "snyter sig". går man ur rummet och lillasyster sitter i babysittern så sätter han sig på henne eller hänger över henne, hon är tålig men kan ju ändå tycka han är jobbig. river allt i pappersväg. ligger och jag och ammar i sovrummet för att sigrid ska sova så kommer han indundrandes med sina leksaker och skriker och bråkar, nyps och slåss och är allmänt illsk så fort han inte får som han vill. rivit tapet i vdr och sitt rum och målat i vdr (fick nya tapeter i hela lgh när vi flytta hit feb 2007). ritat med bläck i hela soffan :( har inte pennor framme man fan han kommer ju åt allt nu.
detta är det jag kommer på nu och som han gör dagligen men tro mig .. han kan mycke mer än så här :/