• W W

Hur ofta köper du nya täcken och kuddar? (Läs TS)

Inte alls så ofta.. däremot så tvättas de med jämna mellanrum..

• W W
    Tines skrev 2007-12-18 22:05:36 följande:
    Hon sa nämligen att det INTE räckte att tvätta täcket/kudden, utan det fanns kvar avföring och annat gott....
    nu vet jag inte vem hon är o hur mkt man ska lita på henne.. men hittills tror jag att det är få som dött av just kvalster i sängen..
  • W W
    Tines skrev 2007-12-18 22:18:58 följande:
    Vart har jag skrivit att någon har dött av kvalster Jag startade denna omröstning för jag tyckte hon var så överdriven och var tvungen att kolla om det var fler som gjorde så hon sa...
    nej,nej,nej menade inte så *alla missförstår mig idag*.. ville också komma fram till det du vill komma fram till..
  • W W
    AnnaGBG skrev 2007-12-18 22:19:51 följande:
    Fast bara för att man inte DÖR av en grej betyder ju inte att det är bra...?
    det är iofs jäkligt sant.. finns massor med saker som inte är bra som inte är direkt dödliga..kanske är detta en sån.. jag tänker dock inte byta ut mina täcken o kuddar för den sakens skull, precis som jag tänker fortsätta att äta chips ibland :)
  • W W
    gogomman skrev 2007-12-19 09:57:42 följande:
    ÄÄÄÄH här byts inget... om dom inte går sönder då eller tappas bort :-Pjag ser inte kvalstren = bryr mig inte = mår bra av att inte "veta av dom"
    måste bara fråga hur ofta de tappas bort?
Svar på tråden Hur ofta köper du nya täcken och kuddar? (Läs TS)