• Happy mummy

Lotta på bråmakargatans Bamsen

Hej !

Undrar o någon sett Lotta på bråkmakargatans Bamsen i nån affär att köpa som gosedjur ??????
    Googlade i går och hittade på nån bokklubb men då skulle man vara medlem och de kunde ta 7 - 9 dagar att få den ändå. Vill ju köpa en i julklapp till barnens kusin som bara älskar den filmen.
    Jag bor utanför Malmö så om nån som sett en Bamse i nån affär i Malmö med omnejd så är jag jättetacksam för tips, gärna fort

Tackar på förhand !!!!!

• Svar på tråden Lotta på bråmakargatans Bamsen
  • Alvinbus

Tror man kan beställa den via "astrid Lindgrens Värld". Men det är kanske försent då julen snart är här.

Sen vet jag att den finns på Ekelundshuset i Horred. Det säger kanske inte dig något då det är en ganska okänd ort i Marks kommun.

Tror förresten att Bamsen från bokklubben är pytteliten.

Mamma till världens bästa Alvin
  • norpan75

vi har en i våran ur söta affär pilutta här i KBA exakt rätt storlek och ser lika dan ut. öite långt från malmö. men den e väldigt fin

• Alvinbus

Såg att det inte var den lilla Bamsen på boklubben. Sorry!

• Alvinbus

Tror det är Hjelms förlag som tillverkar/saluför Bamsen.

• Happy mummy

Tack för era snabba svar !

Mina föräldrar bor utanför Gbg och pappa jobbar i Kba så jag skall se om inte han kan köpa och skicka.
    Hoppas det kan funka. Skall söka efter hjelms förlag oxå för säkerhets skull. Tack igen !

• Lisa Loop

Hej! Jag har precis köpt en bamsen till min lilla dotter. Jag beställde den från barnbokhandeln.com. Det tog bara några dagar att få hem den.

• Happy mummy

Bamsen på Pilutta affären kostade 300 kr !!!!!!!!!!
    Lite häftigt dyrt för oss tyvärr.

Hoppas på fler svar

• Lisa Loop

Jag betalade drygt 80:- plus porto. Har du kollat om den finns kvar där?

• norpan75

barnbokhandels bamsen ser ut som vilken gris som helst tycker jag. den på pilutta e väldigt fin. ni ska inte gå ihop ett par st och köpa den den e väldigt väldigt lik.

• Happy mummy

Tack för era svar !

kaffesandra: Har du nån koll på vad den kostade på Toddler ??
    Har även lite släktingar där som skulle kunna köpa och skicka

• KaffeSandra

Happy mummy skrev 2007-12-19 22:09:02 följande:

Tack för era svar !kaffesandra: Har du nån koll på vad den kostade på Toddler ??Har även lite släktingar där som skulle kunna köpa och skicka
    Jag har ingen aning om vad den kostade tyvärr.
  • Happy mummy

okidoki.Får väl skicka släktingarna och kolla

• estrella81

köpte en till min son på www.migochalice.se eller jag var i butiken sommligger på min gata men hon har en hemsida  den kostade 249 visserligen mne den är inte vilken gris som hälst det är en exakt kopia av bamsen.

lycka till!

Once you PO.P, you can´t stop!
  • lilllinda

jag köpte en från barnens bokklubb härom året o den ser ut som bamsen ska göra. Inte särskillt dyr heller, under 100 lappen.

• Happy mummy

Jag har troligtvis löst det genom att farmor i Kristianstad köper där. Håller tummarna, får defenitivt svar imorgon

• littlemum

Har det fixat sig? Jag har annars en över!

• Dahliaer

Finns nya bamsar på Tradera, runt 100-lappen.

Min dotter har en bamsen som hon ÄLSKAR

Svar på tråden Lotta på bråmakargatans Bamsen