• Anonym

Finne i örat

Jag har nu den senaste veckan haft ont i örat, det känns som en finne som växer, när man trycker på örat på ett ställe gör det jätteont. Sen gör det ont att ligga på den sidan. Det värker o bultar ner i halsen o i huvudet. Jag har pillat med tops men det gör superont, hur blir jag av med den, jobbigt när den aldrig går sönder.

• Svar på tråden Finne i örat
  • Stålmamma

hade oxå en för någon vekcka sedan en gigantisk inombordare som inte gick att kämma

• Imox

ajaj ja vet hur jobbigt det är har haft tur o fått dom på "utsidan" av örat. dsmbon har pillat me pincett för att få sönder den gör AP ont

• Anonym (haha)

Sån hade jag för någon vecka sen.. Tröttnade på att det gjorde ont så jag tog en nål o stack sönder den!=) Sen försvann den!=) Lycka till!

• Anonym

Men man är ju lite rädd att man ska förstöra något inne i örat. Tex trycka hårt o göra sönder trummhinnan, man ser ju inget där inne.

• Anonym

Nu har den korkat igen hela örat , jag trycker på örat o det gör svinont men den brister inte åndå

• Anonym

Be någon att sterilisera en nål och stick sönder den. Det är det enda jag kan rekommendera.

Svar på tråden Finne i örat