• Anonym (Förvivlad)

Min sambo har varit otrogen med en "kändis"!

Kanske det hade känts bättre om det var en alldaglig, vanlig tjej. Närå, nu får man se nunan på henne i var och varannan skvallertidning, folk skulle bara veta...grrrrr:(

Är så sårad och ledsen, är gravid nu med mitt vårt tredje barn, har tid i övrmorgon för kejsarsnitt.Hur ska jag klara av att välkomna detta barn till världen när hela jag vill lägga mig ner och dö.Fy fan...

• Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med en "kändis"!
  • turia

usch då,, vilken kändis var det?
    *försöka fråga kan man ju *
    Kan ju skicka privat

• Me o Mike

usch vilket svin!!!
    Han har berättat det för dig själv eller har du hört bakvägar??

• PiaMaria

jag vet precis hur du har det bara att för mej var det ingen kändis utan en jävla krogragg när han jobbade som vakt grrrrrrrrrrrrrr

nu e min plutt 2 månader och jag bor ensam med alla barn

styrke kramar till dej!

• signaturbyte

Men usch! Mjo, håller med om att det hade varit trevligare om det hade varit en vanlig tjej, om man hade hamnat i den situationen. Men du kommer klarar det. Utan tvekan.

• Anonym (Förvivlad)

Vilken kändis det var hör väl inte hit...jag blir väl kanske stämd om jag säger det även om jag skulle vilja skrika ut vilket litet luder hon är.Fast värst är min sambo, det är han som skulle hålly k-ken inne i byxorna.Hon har också familj, men det är ju hennes proplem att förklara för sin man, för jag kommer tala om det för honom, var så säker. Min sambo jobbar nämligen med honom.

• Anonym (Förvivlad)
    PiaMaria skrev 2007-12-19 16:30:42 följande:
    jag vet precis hur du har det bara att för mej var det ingen kändis utan en jävla krogragg när han jobbade som vakt grrrrrrrrrrrrrrnu e min plutt 2 månader och jag bor ensam med alla barnstyrke kramar till dej!
    Hur klara du av det?? Känns omöjligt för mig
  • Anonym (Förvivlad)
    MulleNuh skrev 2007-12-19 16:29:23 följande:
    usch vilket svin!!!Han har berättat det för dig själv eller har du hört bakvägar??
    Han berättade själv.Så det är jag iaf tacksam för, så mkt ryggrad hade han. Åsså kom han med alla dåliga ursäkter: Jag var full, hon stötte på mig osv
    och när det inte funkade säger han-Jamen hon var kass i sängen, du är mycket bättre!
    Jaha!Synd för dej då att du kastade bort det för ett taskigt ligg!!!!!
  • ugglan

Inget kul alls låter det.. Du får placera karln "ute i kylan" å lägga all din kärlek på barnen å nya lilla bebisen istället... Förstår att det känns smått omöjligt att tänka några positiva tankar nu dock...
    Min bästa kompis var med om en liknande grej när hon var gravid (dock mkt tidigare under graviditeten) och sen kom det idioten till karl hem å bad henne göra abort, i femte månaden..Skrikandes "Kändistjejen" i fråga var mycket sympatisk när hon fick veta hur det låg till med hennes nya flirt å hon föreslog att han skulle lämnas in för att lobotomeras...

• PiaMaria

du får gärna skriva i inboxen om du vill prata lite mer privat. Jag ska inte berätta vem du e.

det e tufft, men dagarna går hur man än gör, otroligt faktiskt

• Anonym (SE & HÖR)

Kan man inte få veta vem hon var ..du behöver ju bara skriva förnamnet? ..

Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med en "kändis"!