• h80

lösnaglar, hemmagjorda?

Hej!
    jag funderar på att ha lösnaglar på en nyårsfest, nån som har erfarenhet vad det, inte sånna man gör på salong, utan sånna man sätter på själv

• Svar på tråden lösnaglar, hemmagjorda?
  • h80

om det är det som du har använt och det har fungerat så berätta hur du har gjort!?!?

• h80

Nån annan som förstår vad jag menar o har några tips, det finns ji hur många olika sorter som helst att välja på

• Sofia t

Dom funkar väl alldeles utmärkt. Det märket som sälj i dom flesta affärer (kommer inte ihåg va dom heter) funkar bra.

Det är ju bara att ta dom du vill ha

• bubblan1982

Är de dessa vanliga fråt tex hm?
    Gör rent nageln ordentligt..De är A o O.

*peta upp nagelbanden så du kan "fästa" lösnageln under den. Limma ordentligt och tryck. Se till att naglarna passar dina naglar ordentligt. Jag har ofta lösnaglar och jag svär att på detta sätt sitter dom minst i 2 veckor.
    Ju mer äkta nagel du har desto bättre sitter dom. Kan rekomendera Depend- Glamour look. Men kom ihåg att ta ordentligt med Lim.... Lycka till=)

• h80

men hur vet man vilken bredd man ska ta. På förpackningen står att man hellre ska ta för bred än för smal, men ser inte det konstigt ut

• Sofia t

Jaaa depend heter det ju =)

• Sofia t

Då får du ju fila

h80 skrev 2007-12-19 19:05:43 följande:
    men hur vet man vilken bredd man ska ta. På förpackningen står att man hellre ska ta för bred än för smal, men ser inte det konstigt ut
  • bubblan1982

Ja presic..Men de är viktigt att du inte tar en nagel som..hmmm...hur tusan ska jag förklara=)
    De ska inte vara "glapp" mellan riktiga nageln och den lösa..=)

• h80

ok, så man kan fila på sidorna oxå? har aldrig använt lösnaglar förut, så jag har ingen aning om hur man gör
    tack för alla tips

Svar på tråden lösnaglar, hemmagjorda?