• Smurflovve

Ni som är i v.32. Hur mycket viktuppgång?

Ja det var väl själva frågan ; )
    Hur mycket har ni gått upp i vikt som är i v.32.
    Själv tycker jag att jag har gått upp jätte mycket, eller är det normalt?
    Inskrviningen vägde jag 54 kilo
    V.29 hade jag gått upp exakt 10 kilo (64kg)
    Och idag var jag hos barnmorksan och nu har jag gått upp 13 kg sommanlagt! (67kg) Det är ju 3 kilo på 3 veckor!

Alexandra v.32 förstföderska...

• Svar på tråden Ni som är i v.32. Hur mycket viktuppgång?
  • Catte

Jag ligger redan på +19kg vilket jag tycker är mkt (är i v33 idag)!!! Men men, det får jag göra ngt åt efter bebben behagat komma ut!!!!
    Detta är mitt andra barn, med mitt första gick jag upp totalt 23 kg!!!

• Smurflovve

Då är man inte ensam om att man har gått upp mycket alla redan! : ) Men det känns ju lote jobbigt, för man undrar ju om det ska fortsätta gå upp så mycket i veckan, jag menar jag har ju 8 veckor kvar och ska jag behöva gå upp 8 kilo?

• Skumpis

I min presentation finns en viktökningslista från v5 till v25. VÄLKOMNA in och titta.

Jag hade dock ett par kilos övervikt sedan tidigare och hade hoppast (hoppas fortfarande) på att inte gå upp så mycket under graviditeten. Men som jag äter finns det nog inte mycket hopp...

• lilaki

Jag hade gått upp 12kg i vecka 32. Nu i vecka 34 ligger jag fortfarande på 12 kg, det har inte förändras sedan vecka 30, ungefär.

• Missisola

Äsch fixera er inte så mycket på vikten.... jag har gått upp 18 kg och är i v 33...och jag känner att jag äter ok och simmar massor ff... så det verkar som min kropp ska lägga på sig dessa kilon för min bebis ska bli ok..eller nått
    Och min BM har inte ens kommenterat det...
    När bebisen är ute tar vi tag i våra kilon som inte försvinner - men att nojja nu är bara dumt!!!

Svar på tråden Ni som är i v.32. Hur mycket viktuppgång?