• JoRed

Snälla - tyck till om "Chloe"!!

Min man är amerikan och vi vill välja ett namn som är gångbart även internationellt. Vi har funderat mycket på Chloe som vi tycker är jättevackert.. men vad säger ni.. är det FÖR ovanligt - det klingar ju inte särskilt svenskt.
    Annars funderar vi på Stella alt. Ella..

Hjälp...

• Svar på tråden Snälla - tyck till om "Chloe"!!
  • ica003

Jag tycker det är jättesnyggt!

• Blivande mor

Jättefint! Vadå för ovanligt? Det är väl roligt med ett namn som inte alla andra heter. Jag tycker absolut att ni ska ta Chloe!

• aaaa

En liten tjej på min lillasysters dagis heter det, och jag tycker det är jättefint. Man liksom vänjer sig vid att det är ett flicknamn och inte sitter på en kvinna.

• Zmoothie

Och en dag kommer det ju att sitta på en kvinna!

Tycker det är jättefint, absolut!

• MansonDust

'Är det för ovanligt?' Om det är det då? Är det så hemskt?
    Jag tycker det är jätte sött!

• lallaren

Jag tycker om både Cloe (chloe) och stella. Mina egna favoriter faktist...

• Malindamalou

hej
    chloe ar fint. min kollegas dotters dotter heter det. sjalv tycker jag ocksa att zoe ar fint.
    kram

• Tinka

jag tycker oxå att Chloé är jättefint...de skulle jag kunna tänka mig att döpa mitt barn till själv, det som mest oroar mig är att en del inte verkar kunna uttala det, så att dom säger (klouäh istället för kloiii) det låter ganska knepigt...

men klart att du ska välja det!!

//Kram //T

• norpnäsan

Chloe är superfint! Far man fraga om du är modeintresserad? Chloe och Stella...hihi

• Skakis

Chloe är jättefint men jag fastnade mer för Ella. Jättesött tycker jag och min väninnans syster som bor i usa har precis fått en liten Ella.
    *lycka till*

Svar på tråden Snälla - tyck till om "Chloe"!!