Inlägg från: Anonym (Storan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Storan)

Stora inre blygdläppar - Erfarenhet av operation

Håller på att bli galen här på mins inre blygdläppar som är jättestora. Eller långa ska jag väl skriva.
    De hängde utanför de yttre innan, men nu efter förlossningar (yngsta barnet är 2, så jag är ju fysiskt återställd) är det ännu värre.
    Jag har dessutom jämt en massa flytningar som jag upplever blir värre därför att kläderna skaver på blygdläpparna och fan och allt...
    Nån som opererat? Hur går det till? Lokalbedövning? Svårt att få en sån operation? Detta är verkligen inte alls för syns skull för den biten är passerad efter flera år tillsammans i ett bra förhållande. Sexlivet är lidande dock eftersom det faktiskt jämt gör ont. VAD GÖRA??????

• Svar på tråden Stora inre blygdläppar - Erfarenhet av operation
  • Anonym (Storan)

Nix, bor ej i Stockholm, men i en hyfsat stor stad så det ska nog gå att hitta nån lämplig läkare om jag bara får tummen ur.
    Bekostade du själv? Remiss? Varför operade du? Jag menar om det var en "skönhetsoperation" eller liknande som för mig?

• Anonym (Storan)

Anonym Vet:
    JA! Titta gärna hit igen efter OP och berätta.
    Jag vill inte på några villkor bli sövd. Är så in i helskotta rädd för det. Då får de ge mig en rejäl dos Stesolid eller nåt istället!!!!

• Anonym (Storan)

Anonym Vet:
    Förlåt! Är visst lite självupptagen för stunden. Skulle så klart önska dig lycka till!!!

Anonym:
    Ja, det skrev du... Sorry. 200 spänn är det ju definitivt värt.

• Anonym (Storan)

Hur lång tid tog det?

• Anonym (Storan)

Lider i det tysta och önskar man kunde ha jeans utan att få ont!!!!!

• Anonym (Storan)

Så du blev så däckad så du sov alltså. Skönt i alla fall! Illamående?

• Anonym (Storan)

Uuuuh ja! Citadon har jag tagit enda gången efter en av förlossningarna. Aldrig mer!

• Anonym (Storan)
    Skusan skrev 2007-12-19 21:50:44 följande:
    Anonym (Storan) skrev 2007-12-19 21:46:18 följande:
    Gå och få remiss, du ska ju inte ha det så heller!!
    Jag vet... Jag ska... Snart...
  • Anonym (Storan)

Men jag tänker om man förlorar känsel i den inre blygdläpparna så gör det inte så mycket... För njutnings skull ska det väl inte spela nån roll? Jag tycker bara att det enda som känns nu är smärta och det kan man ju vara utan.

Som jag längtar nu! Ska verkligen ta tag i detta. De sista två åren sen sista förlossningen har varit hemska!

• Anonym (Storan)
    Anonym skrev 2007-12-19 21:56:26 följande:
    Man får välja om an vill bli sövd eller inte,jag valde tt vara vaken me endast bedövning för jag är kontroll freak! Och de känndes bra att vara vaken.Betala dock 10000kr för de o blev halv nöjd.
    Varför betalade du själv? Kunde du inte få remiss?
  • Anonym (Storan)

Postade sista för fort.

Varför blev du inte nöjd? Kosmetiskt eller obehag?

• Anonym (Storan)

Jag tror att vi måste starta en "De blygas tråd" eller nåt och följas åt!!!! Ha! Ha!

• Anonym (Storan)

Stort lycka till!

Ska också försöka ta mod till mig, men det känns oerhört motigt. Jag avskyr överlag att gå till läkare och blir som redan nu nervös för en ev. operation.

• Anonym (Storan)

Vet:
    Vad bra! Glad för din skull! Blir riktigt peppade att fixa detta nu. Ska beställa tid efter helgerna.
    Om det är nn som har nån bra länk i ämnet tas den gärna emot.

Svar på tråden Stora inre blygdläppar - Erfarenhet av operation