• jocer84

Bra webbhotell med sidbyggare??

Nån som kan tipsa?

Lutar åt spray eller surtown...

• Svar på tråden Bra webbhotell med sidbyggare??
  • inze

Säger också one.
    Fungerar jättebra och billigare än både Spray och Surftown.

Det enda med one är väl att man bara kan ha en domän där (men många subdomäner). Har för mig man kunde ha fler hos Surftoen. Men jag sa upp mitt konto hos Surftown när de högde priset till 29:--/mån för det man fick nytt för det var inget jag ville ha eller behövde.
    Spray ska jag säga upp när jag kommer ihåg att göra det i tid. Kostar inte så mycket men väldigt lite utrymme jämfört med de andra.

• jocer84

Men måste man inte ha bredband hos one.com för att kunna ha en sida där?? Det kan inte jag ha där jag bor..

• inze
    jocer84 skrev 2007-12-22 12:10:33 följande:
    Men måste man inte ha bredband hos one.com för att kunna ha en sida där?? Det kan inte jag ha där jag bor..
    Varför skulle man behöva det hos dem men inte hos Spray eller Surftown? Möjligt att de rekommenderar det för att det kanske är lättare att greja med sidbyggaren ( men då borde det vara samma sak hos de andra)d eller nåt sånt men att man måste ha det kan jag inte tänka mig. Var har du hört det?
  • Zone
    jocer84 skrev 2007-12-22 12:10:33 följande:
    nej det behöver du inte.
Svar på tråden Bra webbhotell med sidbyggare??