Krisreaktion- fråga.
Jag undrar helt enklet om det är fler än jag som blitt helt av med mensen och isåfall hur lång tid tog det innan det kom tillbaka?
Snart har det gått fem månader och jag har inte mens alls. *orolig*
Jag undrar helt enklet om det är fler än jag som blitt helt av med mensen och isåfall hur lång tid tog det innan det kom tillbaka?
Snart har det gått fem månader och jag har inte mens alls. *orolig*
Ingen annan som vart med om det?
Har du varit hos gyn? Lika bra att kolla upp det men de som kan.
Jag har ringt dit och dom sa att det inte var något farligt och att det inte finns något att göra åt det. Men jag vill gärna att det ska komma igång snart. Helt galet, jag vet. :D
Jag var utan mens i över 20 år pga inre stress i det äktenskap jag levde i. Skilde mig och fick mensen tillbaka efter ett par månader och nu funkar den till 100%. Tycker dock att det var skönare att slippa den...
Min försvann också under ett år efter ett missfall och en cellförändringsoperation. När man tog blodprover såg de att mina hormonnivåer var extremt låga och det berodde på stress och viktnedgång. Jag fick lite hjälp på traven med pergotime för ett par månader sen, blev gravid på andra kuren men tyvärr slutade även det med missfall i v 13. Får se nu om kroppen kommer igång innan jag börjar med pergotime igen. Suck
Oj, 20 år var ett tag.
Uba, jag hoppas att det tar sig denna gången!
Och tack för alla svar. Som jag har förstått det så finns det ingen risk att man blir steril iaf.