Inlägg från: Anonym (undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrar)

Missfall innan v 15; såg ni era foster/barn?

Ni som vill berätta; hur var det? Nån som tyckte fostren såg motbjudnade ut?

• Svar på tråden Missfall innan v 15; såg ni era foster/barn?
  • Anonym (undrar)

Hur tyckte du det var? Hur gjorde ni med omhändetagandet av honom sen? Namn?

maria35 skrev 2007-12-27 16:23:12 följande:
    Hej jo jag fick missfall i vecka 13 såg min lille pojke..Anonym (undrar) skrev 2007-12-22 19:33:10 följande:
  • Anonym (undrar)

Anser mig inte behöva svara på det.
    Anonym (????) skrev 2007-12-27 16:26:36 följande:

har du fått missfall eller?vill bara veta varför du ställer denna fråga!
  • Anonym (undrar)

Läs ts: Ni som VILL berätta... Kan ju va att man är rädd att få mf.

Anonym skrev 2007-12-27 16:33:25 följande:
    Nej naturlkigtvis inte men då du frågar andra som det kan vara känsligt för o som vill dela med sig fall du har varit med om det så kan det ju vara "roligt" o veta.Nu menar jag inte roligt som i roligt...utan det är klart man undrar!
  • Anonym (undrar)

Nej, men missfall är vanligt och det känns bättre att räkna med att risken finns, än att tro 100 på att allt går bra. Är inte gravid nu.

Polgara skrev 2007-12-27 16:43:58 följande:
    Haft tidiga missfall..den sista var bara en blodklump...
    Är du gravid så väntar du barn inte ett missfall. Sitt inte och fundera på sånt här utan njut.
  • Anonym (undrar)

Spelar ju ingen roll vad orsaken är. Man blir lika ledsen ändå. Ja, många missfall är tidigare, men en hel del sker då det liknar ett barn.

Anonym skrev 2007-12-27 17:11:50 följande:
    Ett missfall får man oftast för att fostret är sjukt. Oftast får man ett tidigt missfall.
  • Anonym (undrar)

Vet du att det var sjukt? Foster kan ju dö pga. försvagad livmoderhals också. Har ett handikappat barn o det skulle inte spela nån roll om ett foster var sjukt för min del.

Anonym skrev 2007-12-27 17:35:06 följande:
    Klart att det inte spelar någon roll...men en liten tröst i det hela kan det faktist vara.Iaf så så tänker jag så när mina tankar går tillbaka till det barn som fick bli ofött. Då hjälper tanken lite att det var pga att fostret var sjukt!
Svar på tråden Missfall innan v 15; såg ni era foster/barn?