Bellus magnum - hur hittar man återförsäljare?
Jag är lite sugen på en Bellus magnum-soffa, men hur hittar man återförsäljare? Hittar ingen info om detta på hemsidan. Bor i Västerås.
Jag är lite sugen på en Bellus magnum-soffa, men hur hittar man återförsäljare? Hittar ingen info om detta på hemsidan. Bor i Västerås.
Vi har en sådan som vi ska sälja. har haft den i knappt ett halvår men det är verkligen bred och skön att sitta i.
Därför att jag blev missnöjd med reultatet av vårt vardagsrum. så därför skall vi sälja soffan och lite andra möbler som inte passar in i vår nya stil. Sen så var soffans tyg mkt känsligare än vad jag trodde den skulle vara
.
Vi har husdjur. vet inte om ni har det? men soffan tämligen suger åt sig hår. Vet inte opm den är statisk eller något.
Vi har bara dammråttor, och en son på 1½ år
det är en perfekt soffa tycker jag! Vi valde svart ¨tyg som känns slittåligt, (har bild om du vill se)hoppas ni hittar er soffa!
Det finns också en spray(impregnering) som tar bort det statiska och skyddar mot fläckar, smuts och vätska....
Den finns hos den flesta handlare, vet ej vad den heter...
Enda nackdelen jag tycker att soffan har att divandelen(eller den delen som sticker ut) har en underdel som är "hård" och den "vanliga soffan har en "mjuk" underdel. Det gör att det ser ut lite som om divandelen är högre upp, då den inte sjunker ner som soffan.....
Ser ut att vara samma soffa som vi har!
vill bli mamma meddetsamma skrev 2007-12-31 15:01:53 följande:
Mer mer mer - berätta mer om soffan jag vill veta ALLT! Både positivt och negativt
Då ska jag genast ringa Finnsoffan imorgon och fråga. Vill bli mamma meddetsamma - är inte er divandel(den under dynan) hårdare än den delen under själva "huvudsoffan"? Vår divandels undersida är alltså hårdare och det blir som om soffan lutar neråt när man sitter i den...
Ska kolla upp det imorgon, men svara gärna ändå!
Vi köpte vårsn Magnum i en SvenskaHem-butik.
Jag har en skinnsoffa och det finns lokt inte gott
Jag vill råd vad jag måste göra