Flata
Jag har levt, legat med och attraherats av killar i hela mitt liv, som tonåring funderade jag om jag var lesbisk. Jag tyckte att som jag är borde jag vara det men jag blev aldrig förälskad/attraherad i/av någon kvinna. Har alltid tyckt att kvinnors kroppar är snyggare än mäns. Sen för 5-6 år sedan kom en kvinna och ställde allt upp och ner =) Jag tänkte att är det så att jag faktiskt gillar tjejer vill jag inte missa de, så jag började hänga på gay ställen, QX, Sylvia osv dateade tjejer, flirtade och trivdes väldigt bra.
Sen började jobba en super trevlig kille på jobbet sygg som 17 och charmig. Jag kände mig attraherad!! En kväll ute och vi kysstes och skulle träffas efteråt. Väl där i hans säng blev jag osäker...jag var inte speciellt kåt och jag fick konsentrera mig utav bara h-vete för att få orgasm. Jag ville inte riktigt var där jag var.
Nu har jag flickvän sen 3år och känner mig lite äcklad av tanken att ha sex med en man. Det är DET jag tycker är märkligt.
Visst jag vill inte ha sex med någon annan än min flickvän men hur kan det komma sig att jag blir äcklad?? Jag har gillat det, det är inget jag osäker på.
Finns det någon annan som har haft det likadant? Tankar eller funderigar mottages gärna!!