• Anonym

Flata

Jag har levt, legat med och attraherats av killar i hela mitt liv, som tonåring funderade jag om jag var lesbisk. Jag tyckte att som jag är borde jag vara det men jag blev aldrig förälskad/attraherad i/av någon kvinna. Har alltid tyckt att kvinnors kroppar är snyggare än mäns. Sen för 5-6 år sedan kom en kvinna och ställde allt upp och ner =) Jag tänkte att är det så att jag faktiskt gillar tjejer vill jag inte missa de, så jag började hänga på gay ställen, QX, Sylvia osv dateade tjejer, flirtade och trivdes väldigt bra.

Sen började jobba en super trevlig kille på jobbet sygg som 17 och charmig. Jag kände mig attraherad!! En kväll ute och vi kysstes och skulle träffas efteråt. Väl där i hans säng blev jag osäker...jag var inte speciellt kåt och jag fick konsentrera mig utav bara h-vete för att få orgasm. Jag ville inte riktigt var där jag var.

Nu har jag flickvän sen 3år och känner mig lite äcklad av tanken att ha sex med en man. Det är DET jag tycker är märkligt.

Visst jag vill inte ha sex med någon annan än min flickvän men hur kan det komma sig att jag blir äcklad?? Jag har gillat det, det är inget jag osäker på.

Finns det någon annan som har haft det likadant? Tankar eller funderigar mottages gärna!!

• Svar på tråden Flata
  • Anonym (God Jul)

Jag vet flera som känner som dig!

• Anonym (sofie)

Jag kallar mig fortfarande bi men har funderat lite i samma banor som du. Jag har haft många killar i mitt liv och haft långa förhållanden.
    Sexet har fungerat bra i början men jag har fått lov att koncentrera mig för att de ska bli skönt. Efter något år så har sexlusten förvunnit totalt och jag har äcklats mer och mer under sexakten.
    Nu lever jag sen ett par år tillbaks med en tjej och jag har aldrig behövt koncentrera mig eller fantiserat under sexakten, de GÅR en då
    Jag tror inte att jag någonsin kommer att välja en man i mitt liv igen om de tar slut med tjejen, jag kommer att välja en flickvän igen.
    Tanken på sex med en man igen känns totalt främmande och va ska jag med hans snopp till?? strapon funkar ju precis lika bra och jag går ju igång på en mjuk skön kvinna med en sådan på.
    Nej jag kanske är lesbisk ändå men känner ju att jag är bi. Knepigt de här.

• Anonym

Det var lite kul eller vad man ska säga. Jag hade en rosa stav som jag använde väldigt lite och då som klitoris stimuli. Men jag och flickvännen hade pratat om att använda den.

I mitt huvud skulle jag använda den i henne. Så en kväll efter lite vin så blinkar on och frågar om vi ska ta fram den rosa staven, visst tycker ja! Då visar det sig att hon ville använda den på mig och inte tvärtom!
    Jag blev torrare än en påse med mjöl*s*Jag ville inte ha in den där saken i mig!!

Så vi la bort den och körde som vanligt!

Jag har provat strap-on med en annan tjen, det var okej men DÅ tänkte jag att jag lika gärna kunde vara med en man. Fast jag vet och känner nu att det är ju inte ens i närheten av samma sak vare sig sexuellt eller känslomässigt.

Svar på tråden Flata