Magsjuka idag, hur smittsamt?
HAHA, den var rolig!! Trams, jo det kan ju tyckas, ligg magsjuk nu da om du inte bryr dig!
HAHA, den var rolig!! Trams, jo det kan ju tyckas, ligg magsjuk nu da om du inte bryr dig!
Om alla ville det sa blir smittan bara mer o mer....
Gud vad pladdrigt skrivet i dina meningar TS! Otrevligt skrivet tycker jag! Har kollat tillbaka i ALLA meningar!
Inte klokt hur otrevlig en person kan bli.
Omoget? Du sa ju just att man ska skriva vad man tycker. Du beh ju inte vara otrevlig gent emot andra eller hur? Det anser jag att du e. I dina inl, har du upprepade ggr skrivit otrevliga meningar.
Kasta inte sten inne i glashus.......
Ja, den e vidrig!! Just vad jag tyckte i TS meningar mycket tidigare eftersom alla inte tyckte som hon! Man beh inte vara otrevlig o vara dum i inl. Eller hur?
Tycker man inte samma? E inte det ok eller att man inte tycker samma? Beh ej vara otrevlig o spotta ur sig elakheter!
Men det forts ju, hon sa att jag ska sluta bara for att jag informerade om vad just jag tycker.
Tycker detta ar ofattbart faktiskt, o det ar inte kamratligt som det borde vara inne i FL.
Jo, det har du varit. Det e ju du som inte accepterade andras tycken o meningar, vilket e ofattbart faktiskt. Otroligt hur du resonerar tycker jag.
Alla accepterade ju hur du gjorde, eller hur? Men alla tycker inte samma, ingen anledning till att vara tyken eller dum!!
Ja, men det beh ju inte balla ur. Varf vara otrevlig gent emot andra som skriver om sina "tycken"?
Tycker vi inte samma som TS betyder ju inte det att hon kan spotta hej vilt pa andra som ocksa har ett tyckande. Det e det jag tycker e fel! Totalt fel faktiskt! Usch!