• Anonym (TIPS!!!)

Bra billig personvåg??

Finns det någon här som har tips på vart man kan köpa en bra billig personvåg? Skulle gärna vilja ha en digital våg som mäter 100g samt även har funktioner som man kan mäta sitt kroppsfet. Men var hittar jag en bar billig sådna våg??? Någon som har tips?

• Svar på tråden Bra billig personvåg??
  • Anonym

Dom hade ett erbjudande på ÖB 49 kr den är bra min mama bäger över hundra kg köpte den till henne. Annars kostar dom mellan 150 200kr.

• Anonym (TIPS!!!)
    Anonym skrev 2007-12-24 22:16:45 följande:
    Dom hade ett erbjudande på ÖB 49 kr den är bra min mama bäger över hundra kg köpte den till henne. Annars kostar dom mellan 150 200kr.
    Kan man mäta hur mycket j kropps fet man har med hjälpa av den vågen på ÖB för 49kr och är den digital??

Behöver en ordetligt bra våg ska strat min vikt minskning nu.
  • Anonym

278kr menar jag. Lycka till med viktminskningen jag ska åxå sätta igång.

• mamma33

Fick en EKS(märket på vågen) av min man i julklapp, inköpt på MAXI för 249:- och den mäter vikt, muskelmassa, kroppsfett och vatten.
    Skitbra till det priset ord ligger på 399:-

Ska starta mitt mål mot beach 2008 efter trettonhelgen förhoppningsvis blir det -10 kg till sommaren

Kram och lycka till!

• Anonym (TIPS!!!)
    Anonym skrev 2007-12-24 22:26:38 följande:
    Jag hittade den www.harald-nyborg.se/merinfo.asp&...=.298 kostar den har den hemma den är bra.
    Tack men finns inte Haraldnyborg i närheten.
  • Anonym (TIPS!!!)

Nu har jag hitta den våg jag sökter fanns på OBS denna vecka för 249kr normalpris var det 499 eller 495 kommer eji håg men jag fick den för ett bra pris som sagt 249kr erbjudandet räcker fram till söndag denna vecka.

Svar på tråden Bra billig personvåg??