Hej alla,jag kikar in sväng nu medan sonen sysselsätter sig själv med sin briotågbana. Annars är han rätt så mammig av sig just nu,undrar om det beror på min graviditet?
Lällas,jag har ju också lite problem med min stump. Tar du bara suppar eller kombinerar du med något?
Yes,jag har köpt hem både citroner och jockdryck med tranbär så nu hoppas jag att det ska fixa sig! Ska nog ändå be BM att ta ett test i morgon när jag ändå ska dit på besök.
Ang te och kaffe så har jag hört att man bör dricka dubbel mängd vätska mot den mängd te/ kaffe man druckit. Jag vet inte hur väl det stämmer men jag älskar te och skulle aldrig klara mig utan!
joannakba,visst är det trist när stumpen ska envisas och trilskas? Jag har haft lite sådana problem den senaste tiden och har ökat medicineringen till 2 pentasasuppar/dag.
Mitt problem är inte att jag glömmer att ta dem utan det är nog snarare att jag inte vill....
Jag måste verkligen skärpa mig när det gäller detta!
Visst tar du supparna till kvällen?
Eftersom jag själv är så duktig på att glömma dessa så har jag bett min man att påminna mig varje kväll och det fungerar ganska bra. Hoppas att det snart blir bättre för alla oss med trilskade stumpar!
mumlin,jag försker att dricka så mkt som möjligt och ser även till att ta mig tid på toa och inte stressa.
Hoppas att detta bara är falskt alarm.
Hur är det annars med dig? Det är verkligen härligt att se dig här med oss igen så pass kort tid efter op!
68an,hur är det med dig?
Dalkulla,hur går det med allt?
tindras äiti
Choklad är min passion!
Nu måste jag försöka se till att komma ut en sväng med sonen innan han börjar riva hela hemmet.
Kram på er alla / nalla