V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
Madde: Åh, vilken tyrann du är.. haha..   

Nu känner jag mig mycket piggare.. men det beror nog på att jag fått i mig lite käk.. jag "stretchade" munnen lite.. hehe.. så att jag inte skulle ha lika ont då fick jag i mig lite.. Men tempen visar 38.3... Om man nu kan lita på den.. det stod ju "Lo" tidigare i dag så jag tänkte att den va trasig då... 
Jag ska fundera och känna efter..   Känns så dumt att åka in om jag ändå blir frisk av mig själv.. om det nu visar sig att det "bara" är influensa..
  Känns så dumt att åka in om jag ändå blir frisk av mig själv.. om det nu visar sig att det "bara" är influensa.. 
Finns det nån tid som är bättre att åka in på? jag brukar alltid åka på morgonen.. men var in med Daniel båda gångerna på nätterna.. då va det lugnt och det gick ganska fort.. men det beror väll på vad man har för åkomma.. han hade andnöd :-P De prioriteras väll fortare..

Tänker om jag kanske fått herpes.. har ju det i munnen.. kanske man kan bli infekterad av det? att det höjer crp? Ska nog fråga..
  Tänker om jag kanske fått herpes.. har ju det i munnen.. kanske man kan bli infekterad av det? att det höjer crp? Ska nog fråga..   Hehe..
  Hehe..