• gmt

V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10

Åh så bra att rebecca opereras tidigt - snart är det gjort o ett nytt sätt att leva kan ta sin början.

Det är som lällas säger - det tar lite tillvänjningstid - men jag är oxå övertygad om att det kommer att bli bra för er alla i familjen - inte minst rebecca.

Ert ljus är tänt i min trädgård o ni är i mina tankar.

Min son hotsam66 skickar en megahälsning - o det samma gör jag.

kommer att hänga härinne i morgon för att höra hur det har gått!

KRAMIZZAR till 1000

• gmt

Åh så lättad jag blir

Lilla gumman som är så modig - usch jag gråter nu - tänker på min son när han var klar med sin OP - jag var så lättad då oxå -

Nu Molle - kan du förhoppningsvis andas ut - underbart att höra att det har gått bra!

Jag o slj har varit till lukas tarmdoktor - kom precis hem - det var et bra besök.

En del oklarheter blev rett ut - min dotter var arg men saklig - o jag var stolt över henne.

Hon krävde raka rör o klara besked - o läkaren fik erkänna att kontakten med göteborg inte hade funkat.

Som vi förstod på det hela är det göteborg som ska ta över nu - o att det lutar åt stomi.

Nok om oss - bamsekram till er - en speciell kram till rebecca

• gmt

Nu när vi ändå har lukas på tapeten - så att säga - så måste jag berätta om ett litet samtal som var mellan lukas o hans 3 månader yngre kusin Kim.

Slj´s tvlillingar fyllde 2 år - o småungarna sitter o äter tårta - o plötsligt säger Kim: "Lukas - du har löja (blöja)"

Ja, säger Lukas - jag har en sjuk mage - så jag måste ha blöja!

Kim säger då - väldigt försiktigt: Im har sånger = Kim har kalsonger.

O då svarar Lukas: "mm. ser du - när min tarm blir frisk DÅ ska jag oxå ha kalsonger"!

O så åt dom vidare - somom inget i hela världen skulle kunna störa dom!

Två små underbara ungar med grädde o sylt runt munnen

• gmt

Nu är det natt - det har varit en speciell dag - för många av oss - en dag som en del av oss för alltid vill lägga på minnet.

Jag är trött - har varit o steppat o känner mig glad.

Ni härinne är väldigt speciella människor - er närvaro besitter stor kraft -

jag tänker på den kärlek o omtanke som färgar denna tråd -

o som ger sån styrka åt människor som - ibland har det riktigt jobbigt

kram till er alla - en extra kram till rebecca o molle!

Må änglar breda sina vingar över er när ni sover!

• gmt

Måste ju bara in o kika - härligt att läsa att du klarar dig bra rebecca - o att du är så positiv - det kommer du långt på!

ska bli spännande att läsa dina egna erfarenheter av operationen - nu kommer du ju att tillhöra skaran av "peppare" här på sidan.
    kram både till dig o morsan!

• gmt

Du är bara duktig Rebecca - min son hade samma problem med bdövningsslangen så han fick oxå morfin - o han sa precis som du - mamma ring på klockan jag vill ha morfin

Sov nu gott - kram från oss

• gmt

styrkekram LSS - inte mycket till hjälp - men ändå! Jag tänker på dig!

• gmt

Godmiddag Molle - hur har ni det idag?

Hoppas att det går i rätt riktning - dom första dagarna kan ju vara lite jobbiga - skickar en styrkekram til rebecca o dig!

• gmt

du ÄR fantastisk rebecca - jag säger då det!
    Vilket årr oxå - huh!
    kram på dig!

• gmt

Ja jisses nallatalla - det är så dax

Lycka till nu - det är altså bara 3 dagar kvar - om jag har fattat det rätt?

Spännande!

• gmt

Det ÄR fantastiskt Molle - o jag är så glad för din skull - jag vet av erfarenhet vad det vill säga att ha ett så sjukt barn - o rädslan för att det inte ska gå vägen när operation blir ett fakta

o så denna Gudakänsla när det är över - o ungen sakta men säkert frisknar till!

nu är min "unge" ju en vuxen man - men han är mitt barn ändå.

Kram till er - o sov gott!

Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10