V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
Fast det är nog bättre att gå till doktorn om man tror det är en fistel för de bör väl behandlas med antibiotika (penicilin?)?
Fast det är nog bättre att gå till doktorn om man tror det är en fistel för de bör väl behandlas med antibiotika (penicilin?)?
Lycka till. Hoppas du blir klokare sen ![]()
Om ni använder Internet Explorer så använd er av historiken (den ikonen som ser ut som en klocka med en pil på) så kommer alla sidor upp som ni besökt de senaste dagarna och då kan ni på så sätt hitta tillbaka till alla trådar ni besökt
Igår gjorde vi en jättegod röra med (yttepyttelite) svamp, paprika (röd,grön), lök och zuchini (stavning?) och sen tog det några timmar sen började det göra ont och det har gjort ont sen dess. Nu har det mesta (men inte allt) kommit ut men j*vlar vad det har gjort ont, t.o.m morfin har bara lindrat smärtan. Ick! Det gör jag inte om igen - det är flera år sen jag hade ett sånt stopp men jag får se det som så att jag lärt mig nåt nytt i alla fall
Kram
hehe. Jorå, nu e all grönsaksblandning ute. Det var inte så att jag vågade testa utan snarare det att jag inte ens tänkte tanken på att så mycket grönsaker kunde bli stopp. Jag tål ju alla uppräknade grönsaker - var för sig *s*
Hoppas ni får en bra helg allihop
Håller med Madde. Stomin är underbar när man slarvar med mat o dryck
och den är praktisk när man har magsjuka
En sak som jag har lite svårt att hantera är att min pappa härförleden sa att det var livshotande innan jag opererades. Alltså jag har ju förstått att det var det men ingen sa nåt rakt ut.
Det ändrar ju inget (det är 14,5år sen), men samtidigt.... Förstår nån vad jag menar?
Bcsvensk brukar du ha svårt för att svälja piller? Min kom ner utan problem (och försvann i väg som en skottspole, sen stannade den längre än tänkt). På sätt o vis måste det ha varit skönt att sova bort tiden (det är ingen bekväm utrustning) men att bli sövd är aldrig kul
Kram allihop
Okej. Det låter riktigt obehagligt
Visst är det konstigt att man kan ha hur jäkla snabb tarm som helst vanligtvis men när den ska vara snabb då går den långsammare än en gammal tant med rullator *s*
Så skönt att höra av dig. Har tänkt på dig och undrat hur det är med dig o familjen. Hoppas de blev klokare nu av koloskopin. Stopp i systemet är inte kul!!!!!
Dito. Fick de gjort koloskopin under pågående inflammation denna gången då?