• Eisa

Det här med tryckare och otrohet...

Det finns minst 2 trådar om detta men jag måste starta en egen för att verkligen få svar på denna fråga: Hur fanken kan man tycka att tryckare är en dans?

Folk skriver ju "Nej dans är inte otrohet"

Men tryckare är INTE en dans, det är en lång sexuell kram för att man är kåt (jag har du aldrig upplevt annat i alla fall). Tycker man om att dansa så dansar man definitivt inte tryckare, eftersom denna "dans" helt saknar rytm och takt.

Min åsikt: dansar man tryckare med någon så vill man absolut ha sex med denna person. Alltså är tryckare en form av otrohet.

Håller ni med?

• Svar på tråden Det här med tryckare och otrohet...
  • Eisa
    Tigertofflan skrev 2007-12-27 09:56:58 följande:
    Så när man dansar tryckare som 8-åring på skoldiskot så beror det på att man är kåt och vill ligga?-Näe, jag håller inte med dig.
    När man är så liten som 8 år så är man kanske inte "kåt" men det pirrar ju Det är ju något man gör för att få känna på varann lite, inte för att uppleva musik och takt.
  • Eisa
    Åke Vilse skrev 2007-12-27 09:58:40 följande:
    Man kan väl dansa en lugn låt med en vän eller okänd för att kunna prata med varandra?Man behöver ju inte grovhångla bara för att man dansar tryckare bara för att en del par nu gör det.Jag anser inte att dans är en form av otrohet. För otrohet så krävs det en hel del mer från mitt synsett sett.
    Fast tryckare ÄR ju ingen dans, det är en lång intim kram.
  • Eisa
    Sussannek skrev 2007-12-27 10:01:46 följande:
    En fråga: Foxtrot kan ju även ses som en sorts tryckare?Är jag otrogen när jag dansar Foxtrot?
    Nej Foxtrot är inte alls lika intimt. Man hänger inte fast vid varann som om det gällde livet. Foxtrot är en dans med ett mål, dvs särskilda danssteg osv. En tryckare är inget annat än en lång intim kram.
  • Eisa
    Tigertofflan skrev 2007-12-27 10:10:04 följande:
    Nä, jag håller inte med dig ändå.... Dans när man är så liten sträcker sig till tryckare
    Självklart sträcker det sig till tryckare. Jag menar bara att man dansar inte tryckare för att man älskar musik, takt och ton utan för att vara nära varann. Det är spännande.
  • Eisa
    Anna Paulita skrev 2007-12-27 10:06:49 följande:
    Nej, jag håller inte med. Jag har dansat tryckar med många personer jag inte velat ha sex med.
    Okej! Då är det jag som är överkåt då
  • Eisa
    Lequisha skrev 2007-12-27 10:46:37 följande:
    Jag håller med TS.Jag har då aldrig dansat tryckare med nån som inte försökt klämma och känna både här och där.Följaktligen dansar jag inte med nån jag inte själv vill klämma och känna på, eller bli klämd och känd på av
    Nej inte jag heller. Visst DANSA med andra kan man göra, men inte tryckare.

Jag tror att vi här i tråden definierar tryckare olika. Jag vet bara EN sorts tryckare och det är den när man håller om varann hårt, så tätt det bara går, medan man gungar runt lite.

Många här verkar tro att jag menar foxtrot, eller försök till foxtrot, det gör jag inte.
Svar på tråden Det här med tryckare och otrohet...